امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فراز و نشیب یامهدی/ پیروزی لیان و منتظران

یاران سبز_ مرتضی خضری: در شب چهارم مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره حسین جلال‌پور و حسین مزارعی سه دیدار انجام شد.

در دیدار نخست یامهدی در مقابل تک ستاره شروع ناامید کننده‌ای داشت اما بازی خوب مسعود سالمی این تیم را به سه امتیاز رساند. این دیدار ۵ بر ۲ به سود یامهدی به اتمام رسید. در نیمه نخست تک‌ستاره با دوندگی و بازی خوب حمید رنجبر و با گل‌های سجاد حیاتی و امیر خدری دو بر صفر پیش افتاد. این نتیجه تا ۶ ثانیه مانده به پایان نیمه نخست پا بر جا بود اما بی‌ظمی خط دفاعی تک ستاره باعث شد تا سالمی یکی از گل‌ها را جبران کند. در نیمه دوم عباس پهلوان‌زاده بازی را مساوی کرد و به مرور یامهدی برتری خود را با گل‌های سیدمهدی موسوی، محمود جلالی و رضا حیاتی دیکته کرد.

علی حیدری و حجت عرب‌زاده سرمربیان دو تیم، فوتبال تیم‌های خود را دنبال کردند.

اصغر احمدی داوری که در لیگ برتر فوتسال کشور هم قضاوت می‌کند داوری این بازی را در کنار امیر هام به عهده داشت.

در بازی دوم لیان ۴ بر ۱ پایگاه امام سجاد را شکست داد. در این دیدار لیان با گل‌های حسین خادمی(۲ گل)، حمید عرب‌زاده و حسین رستمی موفق به شکست پایگاه شد. تنها گل پایگاه را هم قاسم جوهری به ثمر رساند. حسین رستمی بر روی تمام گل‌های لیان تاثیر داشت و بهترین بازیکن میدان هم بود. مجتبی دهقان کاپیتان پایگاه، خوب بازی کرد ولی بد اعتراض داشت.

حامد شیخ‌زاده و محمدرضا محمودی هدایت لیان و پایگاه را به عهده داشتند.

باری دوم را اصغر احمدی و خلیل فاضلی قضاوت کردند.

در آخرین بازی این شب منتظران به دیدار پارت رفت. این دیدار را منتظران ۴ بر ۲ برد. پارت در همان ابتدا نشان داد از نظم بی‌بهره‌ است. تیمی ناهمگون که نه مربی داشت و نه سرپرست و با لباس‌هایی که هماهنگیشان زمان برد؛ همین تیم ناهماهنگ تا به میدان آمد با گل نیما جامعه‌ای پیش افتاد. جامعه‌ای در این دیدار بهترین بازی را برای پارت انجام داد. با گذشت دقایق اولیه جمال احمدی و شاگردانش میدان را در دست گرفتند و به چهار گل رسیدند. گل‌های منتظران را محمد غلامی(۲ گل)، حسین تنگستانی و مهدی نظری به ثمر رساندند. محمد غلامی بهترین بازیکن منتظران در این بازی بود. گل دوم پارت را هم یونس بیرمی به ثمر رساند.

حیدر جلال‌پور سرمربی پارت در ابتدای بازی غایب تیم خود بود، همین غیبت باعث شد تا بازیکنان پارت هم سردرگم باشند. تیم جمال احمدی ناشناخته است ولی برنامه دارد.

قضاوت این دیدار را امیر هام و خلیل فاضلی به عهده داشتند.

و اما نکته جالب این بازی حضور سه بازیکن با نام محمد غلامی در ترکیب دو تیم بود.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *