امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

گمرکی سربست را به فینال برد؛ کمال‌پور پردیس را پراند

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال یاران سبز به شب پایانی رسید. در نیمه نهایی مسابقات فوتسال رمضان یادواره حسین جلال‌پور و حسین مزارعی در سالن نفت گناوه دو دیدار انجام شد. در دیدار اول یاران محمود ۵ بر ۱ مغلوب پردیس قهرمان یازدهمین دوره مسابقات فوتسال یاران سبز شد و سربست هم با بهترین گلزن لیگ دسته اول فوتسال کشور یامهدی را ۳ بر ۱ شکست داد. سربست در دوره دهم مسابقات فوتسال یاران سبز عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

دیدار اول با قضاوت سجاد صفایی و احسان محمدیان انجام شد. یک بازی خوب و یک داوری خوب‌تر لحظات زیبایی را در سالن نفت گناوه به وجود آورد. یاران محمود در نیمه نخست با بغل پای بی‌عیب و نقص عباس کیانی یکی از ستاره‌های مسابقات پیش افتاد. این گل یک نیمه شاداب بود اما در نیمه دوم حملات مداوم بازیکنان پردیس پنج بار به ثمر نشست تا یاران محمود(تش‌باد) همچنان در حسرت قهرمانی این مسابقات باشد. پردیس با اتکا به گلزنی‌های علی کمال‌پور بازی را مساوی کرد. این بازیکن در دقایق ۳۲ و ۳۵ هم دو بار موفق به گلزنی شد تا کیانی و تیمش در آستانه حذف از مسابقات قرار گیرد. یاران محمود وقتی رو به بازی ریسکی پاورپلی آورد دو بار دیگر مغلوب هوشیاری بازیکنان پردیس شد. سیدعلی موسوی بهترین مهره دفاعی پردیس و آیت کیانی نظم دهنده این تیم گلزنان پردیس بودند. حسین توسلی در درون دروازه این تیم هم از بهترین‌ها بود.

دیدار یامهدی و سربست با سوت احمد دهقان و محمدحسن ملک‌زاده آغاز شد. این دیدار تحت تاثیر حضور کامبیز گمرکی قرار داشت. گمرکی در لیگ دسته اول کشور با ۲۷ گل آقای گل این مسابقات شد و تاثر فراوانی در صعود نماینده شاهین شهر اصفهان به لیگ برتر فوتسال کشور داشت.

در نیمه نخست بازی تب و تاب چندانی نداشت و تنها شوت سرکش گمرکی بود که یخ بازی را شکست. در نیمه دوم باز هم گمرکی گلزنی کرد و با نزدیک‌ شدن به پایان بازی بازیکنان سنگین یامهدی هم تحلیل رفتند. تعویض‌های مداوم علی حیدری هم برای زنده نگه داشتن تیم کارایی نداشت. هنوز بازی به دقیقه ۳۰ نرسیده بود که محسن قنواتی بهترین گلزن سربست گل سوم سربست را هم زد تا امید یامهدی بیشتر رنگ ببازد. بعد از این گل مسعود سالمی با توپ‌گیری و چرخش عالی یکی از گل‌ها را جواب داد اما این گل دومی نداشت و یامهدی هم از گردونه مسابقات کنار رفت.

یامهدی در طول مسابقات دو کارت زرد گرفت ولی وقتی علی حیدری در مقابل احمد دهقان کنترل خود را از دست داد یامهدی هم زیر سئوال رفت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *