امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یاران محمود، پردیس، یامهدی و سربست راهی نیمه نهایی شدند

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره حسین جلال‌پور و حسین مزارعی به نیمه نهایی رسید. شب گذشته هشت تیم برای صعود رو در روی هم قرار گرفتند که تیم‌های یاران محمود، پردیس، یامهدی و سربست راهی نیمه نهایی شدند. دیدار دو تیم کوثر و یاران محمود با قضاوت حسین یوسفی و مسعود کوفی آغاز شد. این دیدار سه بر ۱ به سود یاران محمود خاتمه یافت. در نیمه نخست ابتدا وحید خرم‌آبادی نیمکت یاران محمود را منفجر کرد و سپس رضا جوریز بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم دوندگی بازیکنان جوان کوثر کمتر شد و به همین دلیل فوتبال یاران محمود هم بیشتر به چشم آمد. حاصل این فوتبال گل‌های حمید فرهادی و سیدوحید موسوی برای یاران محمود بود. بازیکنان کوثر در ادامه بدون امید به توپ ضربه زدند. این ناامیدی مهم‌ترین عامل شکست کوثر بود.

حسین خواجه و سجاد خادمی مربیان دو تیم بودند.

در بازی دوم پردیس و پارسه با دو فوتبال متفاوت رو در روی هم قرار گرفتند. بازیکنان دشتستانی در قالب پردیس با گل‌های علی کمال‌پور و آیت کیانی از پارسه پیش افتادند اما بازیکنان فوتبال بلد گچسارانی بالاخره بازی را در عدد دو مساوی کردند. پارسه ابتدا با گل نیما جعفری فاصله را کم کرد و وقتی آیت کیانی دروازه خود را گشود بازی به سوی ضربات پنالتی کشیده شد. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. در ضربات پنالتی پردیس موفق عمل کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

در این بازی باز هم توسلی در درون دروازه پردیس خوب عمل کرد. سنگربان پردیس در ضربات پنالتی دو بار راه توپ را به دروازه بست تا پارسه هم حذف شود.

پرسپولیس از جمله تیم‌هایی بود که در تمام نقاط زمین باریکنان دلخواه را داشت اما این تیم در مقابل حرکات بازیکنان یامهدی غافل شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. این دیدار ۵ بر ۴ به سود یامهدی به پایان رسید. پرسپولیس بر توان حسن خرمی تکیه داشت و یا مهدی امیدوار به مسعود سالمی بود. نبرد این دو به برتری مسعود سالمی منجر شد. شاگردان احمد دهقان با دو گلی که خرمی به ثمر رساند پیش افتادند اما مسعود سالمی قبل از سوت پایان نیمه نخست یکی از گل‌ها را جواب داد. در نیمه دوم مسعود سالمی اینبار شرایط را برای گلزنی حسن سالمی مهیا کرد تا بازی مساوی شود. بازیکنان پرسپولیس برای بار دوم هم پیش افتادند. دو گل از علی شمسی اردوی باتجربه‌های یامهدی را به چالش کشید ولی علی حیدری با تغییر مداوم بازیکنان خط حمله خود موفق به جبران شد. برادران سالمی زننده گل‌های سوم و چهارم یامهدی بودند. در دقایق باقی مانده توپ‌های در عرض بازیکنان یامهدی کار دست خط دفاعی پرسپولیس داد و حسن خرمی بهترین بازیکن پرسپولیس دروازه تیم خود را باز کرد.

حسین حیدری در درون دروازه پرسپولیس شب خوبی نداشت.

در آخرین بازی این شب ضامن و سربست به دیدار هم رفتند. این بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و در ضربات پنالتی هم سربست پیروز شد. دو تیم که عنوان قهرمانی مسابقات را در کارنامه خود دارند یکی از بازی‌های خوب مسابقات را انجام دادند. در این بازی احمد شهابی خیلی زود سربست را پیش انداخت، با این گل سید ابراهیم موسوی به جای علی دشتی وارد دروازه شد. ضامن با گلی که مصطفی خلیلیان بهترین گلزن خود به ثمر رساند بازی را به تعادل کشاند ولی قبل از سوت پایان نیمه نخست مجید لیراوی گل دوم سربست را زد تا شاگردان پناهی با پیروزی نیمه نخست را به پایان برسانند. در نیمه دوم ضامن برای گلزنی شتاب بیشتری گرفت و دو بار موفق به گلزنی شد. علی و مصطفی خلیلیان سربست را در آستانه حذف قرار دادند. این بازی تا یک دقیقه مانده به پایان ۳ بر ۲ به سود ضامن بود. بازیکنان سربست در دقایق پایانی به تاکتیک پاورپلی روی آوردند و با همین تاکتیک هم به گل رسیدند.

در ضربات پنالتی مصطفی و علی خلیلیان گل نکردند تا سربست به نیمه نهایی برسد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *