امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

شب‌های فوتبالی در روستای چاه‌بردی

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات مینی‌فوتبال روستایی در بخش مرکزی شهرستان گناوه با شرکت هشت تیم آغاز شد. تیم‌های دهیاری مال‌قائد، مال‌خلیفه«الف»، بهمنیاری غربی، اسلام‌آباد(غول‌هیکل) در گروه اول رقابت دارند. مال‌قاید و مال‌خلیفه شانس اول صعود از این گروه هستند.
در گروه دوم چاه‌بردی با پارسه محمدصالحی، شول و مال‌خلیفه«ب» هم‌گروه‌ست. در این گروه چاه‌بردی با کم‌ترین تغییر نسبت به گذشته شانس اول صعود است. این روستا میزبانی مسابقات را هم به عهده دارد. در این گروه پارسه محمدصالحی و مال‌خلیفه«ب» به صعود امیدوارند. شول که هم‌چنان در سیر نزولی‌ست تغییرات زیادی انجام داده است اما هم‌چنان از روزهای اوج دور است.
طبق روال گذشته داراب عرب مسئولیت مسابقات را به عهده دارد. صادق خضراب‌لیراوی هم به تازگی دبیر هیات روستایی شده است و در کنار عرب برنامه‌ریزی مسابقات را انجام می‌دهد.

فرزاد احمدزاده دهیار روستای محمدصالحی در درون دروازه پارسه محمدصالحی‌ست.
سجاد ملک‌زاده عضو شورای شول مربی شول است.
مراد منوچهری هم دهیار مال‌خلیفه‌ست و هم مربی مال‌خلیفه است.

بعد از قرعه کشی مسابقات تیم‌های سربست، عباسی، بهمنیاری شرقی و تل‌تل تلاش زیادی انجام دادند تا وارد مسابقات شوند اما حتی دخالت‌های عمادی هم نتوانست باعث ورود این تیم‌ها شود. نامه مسابقات روستایی در قفسه مربوط به نامه‌های بخشداری وجود داشته است اما بعضی از دهیاران از آن بی‌اطلاع بودند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *