امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رقابت جوانان استان بوشهر برای کسب بهترین بازیکن سال ۹۸

یاران سبز_ مرتضی خضری: با پایان سال ۹۸ بر آن شدم تا بهترین بازیکن لیگ‌های مختلف برتر استان بوشهر را معرفی کنم. ابتدا لیگ برتر جوانان، در این لیگ بازیکنان زیادی کیفیت فوتبال خود را به رخ کشیدند. در این بین ده بازیکن از ده تیم معرفی شدند تا رقابت خود را برای بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال سال ۹۸ انجام بدهند.

در پارس برازجان چند بازیکن خوب وجود داشت. محمد کیهان‌پور، امیرحسین عرب و ابراهیم کمالی از بهترین‌های پارس بودند اما مبین رنجبری تیر ترکش این تیم بود. حرکات خوب و گل‌های بیادماندنی باعث شد این بازیکن کاندیدای بهترین بازیکن لیگ شود.

در کارگر بنه گز نام محمدمهدی علی‌پور و حسین کردوانی بیشتر شنیده می‌شد و تاثیر زیادی بر نتایج کارگر داشتند. در این تیم محمد مهدی علی‌پور کاندیدای بهترین بازیکن لیگ شده است.

فرشاد سه‌کناری، محمد پورسلیم و وحید رضایی گزینه‌های برتر امید گناوه بودند که فرشاد سه‌کناری کاندیدای بهترین بازیکن لیگ از این تیم شد.

ابوالفضل پولادی و محمد نیرو بهترین‌های خلیج فارس پنبه ریز بودند. پولادی عالی بود اما محمد نیرو به عنوان بازیکن برتر این تیم معرفی شد.

امیرحسین بلالی در ملوان بلای جان مدافعین بود اما محمد دوستی بهترین بازیکن این تیم معرفی شد. دوستی باید با دیگر بازیکنان برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ رقابت کند.

علی‌رضا طیبی و محمدامین غلامیان به عنوان بهترین‌های شاهین دیلم معرفی شدند. طیبی در لیست بهترین‌های استان است.

نوید زارعی و مجتبی بهمنی بهترین‌های سیراف بودند. نوید زارعی نماینده سیراف برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ است.

ایمان شمسی مرد همه فن حریف فجر بود و به عنوان بهترین بازیکن این تیم معرفی شد.

در مجتمع گاز جم بهترین عملکرد را علیرضا رحیمی داشت. نام رحیمی در میان ده باریکن برتر استان است.

علی‌رضا صفری برای امید اهرم سنگ تمام گذاشت اما تیمش سقوط کرد. صفری نماینده امید در لیست بهترین‌های لیگ است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *