امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

گراوند که خواب است، دیگران به هوش باشند

❇️یاران سبز_هادی برمکی: در روزهایی که مردم استان بوشهر به‌صورت خودجوش در حال مبارزه با کرونا هستند و جان بر کفند تا آن را ریشه‌کن کنند نماینده ارشد دولت در خواب زمستانی بسر می‌برد. این خواب چنان عمیق است که زیردستان استاندار با مسئولیت خود گام برمی‌دارند.
فرماندار گناوه دستور قرنطینه شدن شهر را می‌دهد، گراوند خواب‌آلود آن را لغو می‌کند. دادستان که اشتباه استاندار برایش محرز است مجبور می‌شود تمام عواقب قرنطینه شدن شهر گناوه را به عهده بگیرد.

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی اوضاع را تحت‌ کنترل اعلام می‌کند اما ماسک نیست، ژل نایاب و محلول ضدعفونی کم‌یاب است و هر چه هست قیمت آن سرسام‌آور است.
دکتر کشمیری رییس ستاد مبارزه با کرونا مردم را توصیه به ماندن در خانه می‌کند اما کارمندان دولت بابت نان مجبور هستند در خانه نمانند.
کشمیری از خالی نکردن دل مردم می‌گوید؛ اما از کدام مردم؟
از مردمی که محرم راز وزارت نبودند یا مردمی که محروم از تمام داشته‌های بهداشتی هستند.
از مردمی که بیماری را از آن‌ها پنهان کردید تا ویروس بین آن‌ها همه گیر شود.
شما مردم را ندیدید، وقتی مجبور به گفتن واقعیت شدید، گفتید.
منکر تلاش‌های پرسنل علوم‌پزشکی نیستیم اما شرایط را عادی جلوه ندهید، دل‌خوش به این آمارها، نمودارها و وضعیت سفید رنگ استان بر روی نقشه نباشید. این آمار و نمودارها برای مردم نمادی از دروغ‌های بی پایه و اساس هستند.

این‌روزها مسئولین استان را فقط در قاب تلویزیون، در کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی و در خبرها می‌بینیم؛ مدعی نوکری مردم هستید، در این شرایط سخت جای حرف و عمل را عوض کنید.
دستور قرنطینه شدن استان را بدهید ولو اینکه میز و صندلی را از دست بدهید، هر چند روزی این اتفاق خواهد افتاد اما چه بهتر که در راستای همراهی با مردم و قهرمانانه این ور میز را با آن ور میز عوض کنید.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *