امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

حمله مدعیان برای قهرمانی/ حمله قائم پناه به هیات فوتبال استان

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر یکی از معتبرترین لیگ‌های استانی هم آغاز شد. لیگ امسان به صورت رفت و برگشت برگزار نخواهد شد و تیم‌ها در مقابل هم تک بازی خواهند کرد. در این دوره تیم‌های ابوذر کنگان، امید گناوه، ایرانجوان بوشهر، پارس برازجان، پارس جنوبی جم، پنبه ریز بوشهر، شاهین دیلم، شاهین اهرم، فجر بوشهر، کارگر بنه‌گز، میداف کنگان و ملوان بوشهر برای قهرمانی جنگ خواهند کرد. حضور مجدد پارس جنوبی جم در مسابقات استانی این مسابقات را حساس‌تر از گذشته کرده است. تیم‌های امید گناوه، پارس برازجان و کارگر بنه‌گز هم از مدعیان این لیگ هستند. ایرانجوان بوشهر بعد از مدت‌ها سر و سامان گرفته است و می‌تواند یک مدعی باشد.

در هفته نخست این مسابقات امید گناوه یکی از نتایج خوب هفته اول را به نام خود ثبت کرد. امید که میهمان شاهین اهرم بود با سه گل به برتری رسید. فضل اله صیادی یکی از مربیان موفق این رده سنی هدایت امید را به عهده دارد. صیادی با جذب چند مهره کلیدی تیم یک دستی را روانه مسابقات کرده است. نماینده گناوه در اولین دیدار خود با گل‌های سهیل طیبی (۲) و پرهان فرهادی به پیروزی رسید. هر دو بازیکن بهبهانی هستند. این دو بازیکن نقطه قوت امید در خط حمله هستند.

شاهین دیلم در هفته نخست به سختی توانست یک امتیاز از کارگر بنه‌گز بگیرد. این تیم که میزبان کارگر بود، برتر از میهمان نبود. کارگر ابتدا با گل محمد رضا بازیار پیش افتاد اما بازی خوب محمد امین غلامیان نگذاشت کارگر پیروز این دیدار شود. شاهین دو دقیقه بعد از دریافت گل با ضربه مجتبی لیراوی بازی را مساوی کرد. امیرحسین احمدی در آخرین نقطه خط دفاعی کارگر بهترین بازیکن زمین بود. مصطفی مغدانی و ایمان جوی هدایت کارگر و شاهین را به عهده داشتند.

فجر بوشهر فصل را با پیروزی شروع کرد. شاگردان قربانی در اولین بازی خود ۳ بر صفر ابوذر کنگان را شکست دادند. در این دیدار محمدرضا عالی‌حسینی با پاس‌های طلایی خود عامل مهمی در پیروزی فجر بود. فجر در نیمه نخست با گل علی ربیعی پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم هم ابتدا پارسا پوپ موفق به گلزنی شد و سپس سعید شفیعی گل سوم بوشهری‌ها را به ثمر رساند.

دیدار ایرانجوان بوشهر و پارس برازجان حساس‌ترین بازی هفته نخست بود. شاگردان ایمان‌نژاد و میلاد میردخت به مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. در این دیدار ابتدا دانیال یزدان‌پرست ایرانجوان را پیش انداخت ولی قبل از پایان نیمه نخست محمدرضا حیدری بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم مبین رنجبری در جناح راست پارس هم خوب بود و هم گل زد اما گل رنجبری هم پاسخ گرفت. رضا بحرانی نژاد هافبک نفوذی ایرانجوان که یکی از بهترین‌های زمین بود گل مساوی ایرانجوان را به ثمر رساند.

پنبه ریز بوشهر در روزی که محمد صادق آشنا سنگربان میداف کنگان بهترین بازیکن زمین بود یک بر صفر به پیروزی رسید. میزبان هر چه زد آشنا دفع کرد اما بالاخره علی موردی گل پیروزی پنبه ریز را در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساند. پنبه ریز فصل را با هدایت بهنام سرتلی آغاز کرد اما با کوچ سرتلی تیم به امراله رضایی رسید. هدایت میداف هم به عهده عبداله ادرایش بود.

عباس قائم‌پناه مدیر پنبه‌ریز حملات شدیدی به هیات فوتبال داشت. قائم‌پناه گفت: اتفاق‌های تلخی در هیات فوتبال استان افتاده است که بی‌سابقه است و ریشه تیم‌های پایه را خشک خواهد کرد. قائم‌پناه اظهار داشت: به زودی موارد زیادی را در مورد هیات فوتبال خواهد گفت.

تنها بازی بدون گل هفته را هم پارس جنوبی جم و ملوان انجام دادند. در این دیدار شاگردان مرتضی نورافکن حمله کردند و احمد حسن ابراهیمی هم تیمش را در دفاع نگه داشت تا گلی رده و بدل نشود. محمد بن‌هاجر هافبک نفوذی ملوان بهترین بازیکن این تیم بود.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *