امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

طوفان سمنان و امیدهای ساری

یاران سبز_ مرتضی خضری: هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پر گل بود. سپاهان سمنان هر چه خواست با شاهین خزر رودسر کرد. سپاهان ۱۱ بر ۳ شاهین خزر رودسر را شکست داد. پارس جنوبی جم با اقتدار سومین پیروزی خود را ثبت کرد. این تیم در مقابل فرش حداد اصفهان ۵ بر ۱ پیروز شد و به تنهایی در صدر گروه اول قرار گرفت. از بازی‌های دیدنی و حساس هفته سوم، نبرد ایفا اردکان و مقاومت گلساپوش یزد بود. گلساپوش ۳ بر ۱ بازی را برد تا صدرنشین گروه دوم باشد. شهریار ساری تیمی بود که در وقت‌های اضافی لیگ بسته شد. این تیم خیلی دیر آمد اما با تمام مشکلات در بازی دوم پیروز شد تا هم شانس صعود داشته باشد و هم خطر سقوط را کم کند. نماینده ساری ۷ بر ۴ شهرداذی بندر عباس را شکست داد.

در بوشهر پارس جنوبی بوشهر اجازه نداد بازی فرش حداد شکل بگیرد و با گل‌های مصطفی کیانی(۲ گل)، میلاد دریایی، مسلم مسیگر و مجتبی نجفی به پیروزی رسید. پارس روز به روز بهتر می‌شود. قهرمان سال گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تا یک هفته مانده به آغاز لیگ سرنوشت نامشخصی داشت.

در سمنان، سکان در دست اسحاق مطهری‌نژاد بود. مطهری نژاد در تایم اول هر سه گل سپاهان را به ثمر رساند تا میزبان پیروز به استراحت برود. در تایم اول مهدی احمددوست و عماد عباسی برای شاهین خزر گلزنی کردند. تایم دوم هم سهم سپاهان سه گل بود. گلزنی در دومین تایم هم برای سمنان با ضربه مطهری‌نژاد شروع شد و در ادامه علی حامدی و امیرخزایی برای سمنان گلزنی کردند. در تایم سوم سهم سمنان ۵ گل و سهم شاهین هم یک گل بود. علی حامدی با شروع تایم سوم دومین گل خود را هم به ثمر رساند. علی درویشی هم دو گل زد تا شاهین هیچ امیدی به جبران نداشته باشد. در وقت‌های باقی مانده میلاد عرب‌پور هم پایش به گل باز شد و مطهری‌نژاد حسن ختام جشنواره سمنان را اعلام کرد.

مطهری نژاد در دو بازی انجام شده ۷ گل به ثمر رسانده است و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ساحلی‌ست.

عماد عباسی در این بازی برای شاهین دو گل زد.

نبرد دو تیم قدرتمند لیگ برتر فوتبال ساحلی در استان یزد چهار گل داشت. گلساپوش برای رسیدن به سومین پیروزی حمله کرد و ۳ بر ۱ پیروز شد. گل‌های مصطفی دهقانی، عباس رضایی و سیدعلی ناظم حکم برتری گلسا را صادر کرد. تنها گل ایفا را موحد محمدپور به ثمر رساند.

شهریار ساری که هیچ امیدی به تیم بستن نداشت ناگهان وارد لیگ شد و حالا حتی به صعود هم امیدوار است. این تیم ۷ بر ۴ شهرداری بندرعباس را مغلوب کرد. محمود علیجانی بهترین گلزن این تیم سه گل زد و مازندرانی‌ها را امیدوار به ماندگاری کرد. حبیب منتظری و امیررضا زارعیان هم هر کدام دو گل زدند. برای شهرداری بندرعباس هم پوریا سروئی(۲ گل) و سجاد عبداله پور گلزنی کردند.

پاس گناوه و دریانوردان بوشهر در این هفته استراحت داشتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *