امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اینجا گناوه است

❇️یاران سبز-مرتضی خضری: شورای پنجم عمرش به شماره افتاده است و شورای ششم به زودی شروع به کار خواهد کرد. این تغییر و تحول دلیلی شد تا شورای ششم به منظور استفاده از تجربیات و چالش‌های شورای پنجم، اعضای این شورا را جهت نشست و هم‌اندیشی و ایجاد شفافیت دعوت کند و کرد. این نشست می‌توانست گره کور موارد بسیاری را باز کند.
در این نشست زهرا عرب زاده، مختار شرونی و فاطمه اسماعیلی عضو شورای پنجم قید جلسه را زدند و شهردار هم طبق معمول، هیچ توجهی به شورا نداشت. عدم حضور مختار شرونی و زهرا عرب زاده قابل توجیه ست، البته نیست ولی خسارتش کم است اما غیبت فاطمه اسماعیلی و سیدجواد حسینی حقیقی را با هیچ چکشی نمی‌توان چکش ‌کاری کرد.
فاطمه اسماعیلی عضو شورای پنجم و منتخب مردم در شورای ششم است. فاطمه اسماعیلی به عنوان منتخب مردم در شورای ششم از شهردار و اعضای شورای فعلی دعوت می‌کند اما عجیب این است که نه فاطمه اسماعیلی عضو شورای ششم و دعوت کننده به جلسه آمد و نه فاطمه اسماعیلی عضو شورای پنجم و دعوت شونده، این اوج پارادکس است.
اسماعیلی گروهی را به خانه دعوت می‌کند سپس از خانه فرار می‌کند.
▪️چند نکته تلخ
▫️اسماعیلی مانند همکاران خود در شورای پنجم، در چهار سال حضور خود در شورای پنجم از شفاف سازی و رسانه‌ها فرار کرد تا پاسخ‌گوی سئوالات فراوان نباشد و همین فرار باعث شد تا تخلفات بی‌پایان پنهان باقی بمانند.
▫️اسماعیلی قصد ندارد پاسخ بدهد چرا المان «اینجا گناوه است» را با همکاری شهردار وقت به زباله‌دانی فرستاد؟
▫️اسماعیلی قصد ندارد پاسخ بدهد چرا این همه نیرو با چراغ سبز شورا به شهرداری وارد شد؟
▫️اسماعیلی قصد ندارد پاسخ بدهد چگونه نیروهای ستادی وی در انتخابات وارد شهرداری می‌شوند؟
▫️اسماعیلی قصد ندارد پاسخ بدهد چرا دفتر و مهر شورا بعد از رای‌گیری برای ریاست شورا در سال سوم به سرقت رفت؟

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *