امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

بازیکنان تیم ملی ایران: از سئول فقط سه امتیاز می خواهیم

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی و لبنان در حالی آغاز شده است که بازیکنان داخلی در اردو حضور دارند و لژیونرها قرار است در سئول به هم تیمی‌های خود اضافه شوند.

وحید امیری در آستانه شروع دور جدید اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با کره جنوبی و لبنان گفت: خدا را شکر می‌کنم یک بار دیگر افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کردم و امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس افزود: بازی‌های خیلی سختی پیش رو داریم که امیدوار هستم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و انرژی مثبت هواداران بتوانیم امتیاز کامل بازی با کره و لبنان را کسب کنیم و با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکنان تیم ملی ایران: از سئول فقط سه امتیاز می خواهیم

امید نورافکن هافبک سپاهان که بار دیگر در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور دارد در این باره گفت: امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم، به هر حال در این بازی‌ها قطعاً برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم.

دانیال اسماعیلی فر که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است، گفت: خدا را شکر می‌کنم که سال ۱۴۰۰ برایم خوب شروع و تمام شد. در ابتدای سال به اردوی تیم ملی برای بازی‌های بحرین دعوت شدم و حالا هم برای دو بازی پیش رو حاضر هستم.

میلاد سرلک بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز درباره اردوی تیم ملی صحبت کرد و گفت: خودمان را برای دو بازی خیلی مهم آماده می‌کنیم تا بتوانیم با یک نتیجه‌ای خوب به صدرنشینی مان ادامه دهیم.

عارف غلامی مدافع استقلال تهران که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به تیم ملی ایران دعوت شده است اظهار داشت: حس فوق‌العاده ای دارم که امیدوارم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

مهدی مهدی پور نیز از حس و حال خود در اردوی تیم ملی ایران گفت: احساس بی نظیری برای بازی با پیراهن تیم ملی داریم. بهترین افتخاری است که می‌توانیم به آن برسیم و امیدوارم موفق باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران میهمان کره جنوبی در چهارم فروردین ماه است. این تیم همچنین نهم فروردین ۱۴۰۱ میزبان لبنان خواهد بود که این دیدار در شهر مشهد برگزار می‌شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *