امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شکست تلخ آرامیس٫توقف صدرنشین در خانه٫ بحران در هلالی٫ خراش گسار بر تن شاهد

لیگ برتر فوتبال استان بوشهر
شکست تلخ آرامیس٫توقف صدرنشین در خانه٫ بحران در هلالی٫ خراش گسار بر تن شاهد

❇ لیگ برتر فوتبال استان بوشهر از هفته سوم هم گذشته. ده تیم حاضر در مسابقات به دلیل تک بازی بودن فرصت اشتباه ندارند و به همین دلیل احتیاط شرط اول مربیان است.

▪شاهد دیلم که در هفته اول از میزبانی به امتیاز نرسیده بود در هفته دوم میهمان سکان جفره بوشهر بود. این دیدار برای شاگردان محمد قشقایی یک امتیاز داشت اما در هفته سوم بار دیگر مغلوب شد تا در انتهای جدول با هلالی بوشهر هم خانه شود. دیلمی‌ها در هفته سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب گسار جبری بوشهر شدند. گسار از تیم‌های موفق لیگ تا هفته سوم است. این تیم با دو برد و یک مساوی در مکان دوم جدول قرار دارد. شاگردان مهرداد پورحیدر به لطف بازی خوب حسین خلیلی، حسن ماندگاری و علی دوانی در خط دفاعی به سه امتیاز رسیدند. گل گسار را حسن ماندگاری در نیمه دوم به ثمر رساند.

▪کیان پارس گناوه به لطف درخشش محمدحسن برفی و تعویض‌های طلایی عباس پهلوان‌زاده با سه امتیاز از بوشهر برگشت. شاگردان پهلوان زاده با شکست ۳بر ۱ هلالی بوشهر اولین پیروزی خود را جشن گرفتند. این تیم در هفته اول مغلوب سرخ‌دلان پارسه دیر شد و در هفته دوم هم بدون گل قائم آرامیس را به کنگان فرستاد. در این بازی محمد حسن برفی دو گل زد و از بهترین‌های میدان بود.

▪هلالی بوشهر سه هفته بد را سپری کرده است. شاگردان سعید مسیگر تنها یک امتیاز دارند و در انتهای جدول هستند. ابراهیم کاروفی گل هلالی را در مقابل کیان پارس گناوه به ثمر رساند.
مسیگر سرمربی هلالی در همان نیمه نخست اخراج شد.

▪آبی‌دلان پرافتخار بنه گز همان استقلال بنه‌گز است. آبی‌دلان در هفته سوم با گل کمیل کرمی‌زاده و بازی خوب حسین قدرتیان در خط حمله کار سکان جفره بوشهر را یک سره کردند. نماینده بنه‌گز در دو هفته اول لیگ، نه گل زد و نه گل خورد.
سکان جفره در لیگ برتر استان بوشهر تنها یک امتیاز دارد. دو شکست از گسار جفره بوشهر و آبی دلان بنه گز، این تیم را به انتهای جدول برده است.

▪قائم آرامیس کنگان و مسعود احمدی در هفته سوم و در خانه شکست تلخی را تجربه کردند. این تیم در هفته اول هلالی بوشهر را یک بر صفر برده بود و در گناوه با یک امتیاز یقه کیان پارس را گرفت. قائم در خانه ۲ بر صفر مغلوب آبی پوشان تنگ زرد شد.

▪تنگ زرد در هفته اول یک امتیاز از بنه‌گز گرفت اما در هفته دوم ۳بر صفر نتیجه را به سرخ‌دلان پارسه دیر واگذار کرد. شاگردان سیدمهدی طباطبایی در هفته سوم به کنگان رفتند و با دو گل به پیروزی رسیدند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *