امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتراض تند به «هتک حرمت تمثال مبارک امام راحل در میدان مرجعیت قم» / جامعه مدرسین حوزه علمیه : مسئولان برخورد قاطع و انقلابی کنند

به دنبال هتک حرمت تمثال مبارک امام راحل که توسط ضدانقلاب در اولین ساعات بامداد چهارشنبه در میدان مرجعیت قم اتفاق افتاد، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.

بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اقدام مذکور، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام بزدلانه در هتک حرمت به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛ امام خمینی(قدس سره)، اقدامی جاهلانه و مذبوحانه بود که نخواهد توانست کمترین تأثیری در تخریب شخصیت آن مرد راستین کارزار مبارزه با طاغوت بگذارد.

این جسارت که در آستانه روز ۱۲ فرودین یوم الله جمهوری اسلامی واقع شده است؛ چنگ انداختن بر آفتابی تابان است و جز خذلان هتاکان هیچ پیامدی نخواهد داشت. ملت ما امام خود را عاشقانه و مؤمنانه دوست دارند و پیوند بین امام و امت پیوندی الهی و آسمانی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت نابخردانه از مسئولان قضایی و امنیتی در خواست دارد با مسببان این اهانت که قلب مؤمنین به اسلام و انقلاب را در روزهای سراسر اقتدار این مرزوبوم به درد آورده است، برخورد قاطع و انقلابی نماید.

چهره نورانی امام خمینی این شخصیت بزرگ اسلام و جهان، امروز یک الگوی جهانی برای آزادیخواهان و حق طلبان است و این نورانیت با این زبونی‌ها و جهالت‌ها کم فروغ و خاموش نخواهد شد. یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
سید هاشم حسینی بوشهری
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اعتراض تند به «هتک حرمت تمثال مبارک امام راحل در در میدان مرجعیت قم» / جامعه مدرسین حوزه علمیه : مسئولان برخورد قاطع و انقلابی کنند

بیشتر بخوانید : 

۲۱۲۱

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *