امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه دیر: افشای چهره واقعی مدعیان حقوق بشر جهاد تبیین است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر افزود:  غربی ها شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند چرا در این تعرض به مکان مقدس مسلمانان و کتاب آسمانی هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

وی گفت: در خطبه نماز جمعه گذشته موضوع مشکل آب آشامیدنی مردم و بیمارستان مطرح کردم و اکنون هم باز اعلام می کنم که در ماه مبارک رمضان دغدغه اصلی مردم گرانی ها و افزایش قیمت ها است که مسئولان باید به فکر معیشت روزانه مردم باشد.

امام جمعه دیر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را لازم دانست و اظهارداشت: مسلمانان بویژه مردم ایران اسلامی شرکت گسترده داشته باشند و اقدامات و جنایت های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند و مشت محکمی به دهان هتاکان به مسجد اقصی و قرآن کریم بزنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر نیز گفت: روز قدس به جوانان و نوجوانان تبیین شود و آموزش و پرورش در رابطه با راهپیمایی روز قدس با مدیران و شرکت گسترده دانش آموزان جلسه ای تشکیل دهد.

مصطفی فخرایی افزود: راهپیمایی روز قدس در دیر بعد از اقامه نماز جمعه آغاز و تا شهدای گمنام ادامه پیدا می کند.

وی گفت: وعاظ، اصحاب رسانه، مدیران سایت های خبری و فضای مجازی در رابطه با اهمیت روز قدس اطلاع رسانی داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر نیز گفت: با نزدیک شدن به راهپیمایی روز قدس، رژیم صهیونیستی و همدستانشان، شتابزده به دنبال پناهگاهی می دوند تا خود را از خشم مسلمانان جهان پنهان کنند.

غلامرضا ناطقی پور اظهار داشت: بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، در آسمان ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد و ملت روزه دار ایران اسلامی دوباره می آیند تا با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی پیمان ببندند و به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیر گفت: حمله وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی و جنایت علیه مردم فلسطین و هتک حرمت نسبت به قرآن کریم نشانه ضعف استکبار جهانی و موج بیداری مسلمانان در جهان است.

عبدالعزیز بحرانی افزود: در راهپیمایی روز قدس همه دانشجویان و اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان حضور گسترده ای خواهند داشت.

وی گفت: در راستای جهاد تبیین برنامه های معنوی انس با قرآن و برنامه قدر عشق و سخنرانی امام جمعه و وعاظ در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان در حال اجرا است.

جانشین سپاه ناحیه سید الشهدا دیر نیز گفت: طرح محله اسلامی توسط بسیجیان و گروه های مقاومت در شهرستان اجرا می شود.

سرگرد پاسدار سید علی حسینی نیا افزود: این طرح در راستای استفاده از ظرفیت پایگاهها، امام جماعت محله،مدارس محله و مساجد محله خواهد بود.

مشاور مدیر آموزش و پرورش دیر گفت: آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد در اجرای طرح محله اسلامی با سپاه همکاری کند.

عبدالرسول صالحی افزود: جذب جوانان و نوجوانان در مساجد و استفاده از این ظرفیت کار پسندیده ای است.

وی گفت: برای هر چه بیشتر حضور موثر دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس آموزش و پرورش جلسه ای با مدیران مدارس برگزار خواهد کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *