امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تیم ملی ایران فوق‌العاده بود/عملکرد بازیکنان لیگی راضی کننده نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه نهم فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و قضاوت «مینگ» از چین به مصاف تیم ملی لبنان رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر قرمزپوشان میزبان به پایان رسید.

دراگان اسکوچیچ پس از این پیروزی گفت: تیم بهتری در بازی با لبنان بودیم. بردهای ما با همیاری تمام کسانی که این دوره و مرحله قبلی بودند رقم خورد که خیلی با ارزش است. ۲۵ امتیاز کسب کردیم که خیلی فوق العاده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: امروز به حریف موقعیتی ندادیم. در نیمه دوم هم بازی راضی کننده‌ای انجام دادیم که رضایت بیشتری نسبت به آن دارم. امیدوارم تماشاگرانی هم که به ورزشگاه آمده بودند رضایت داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد تیمش در آخرین بازی مرحله مقدماتی گفت: می‌دانستم می‌توانیم برنده شویم و از هواداران هم که آمدند تشکر می‌کنم. بازیکنان حرفه‌ای رفتار کردند. صحبت دیگری درباره این بازی ندارم.

او در پاسخ به اینکه برای بازی‌های تدارکاتی پیش رو دوست دارد با چه تیم‌هایی بازی شود ادامه داد: بازی با تیم‌های قوی برای ما لازم است تا جواب ابهامات خود را بگیریم. مطمئنم فدراسیون در کنار ما خواهد بود و کارهای خوبی برای دیدارهای دوستانه انجام می‌شود.

اسکوچیچ درباره برنامه‌های خود برای جام جهانی قطر تصریح کرد: باید ببینیم قرعه کشی به چه صورتی خواهد بود. نکته مهم این است که بازی‌های تدارکاتی را مشابه با تیم‌هایی که همگروه می‌شویم انجام دهیم.

او ادامه داد: اینکه من ترجیح می‌دهم با چه تیم‌هایی همگروه شویم اهمیت ندارد. باید ببینیم خدا چه برایمان رقم می‌زند. انتخاب بازی‌های تدارکاتی خیلی به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید از لیگ برتر برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تصریح کرد: سطح تیم ملی بالاتر از چیزی است که در لیگ برتر وجود دارد، اگر بازیکنان لیگ برتری انتظارات را برآورده کنند چرا که نه؟ ۲ سال است لیگ را بررسی می‌کنیم. امیدوارم بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند. اینکه بازیکنی بتواند خودش را به تیم ملی تحمیل کند به تلاش خودش بستگی دارد نه من.

وی در خصوص انتظار از تیم ملی ایران برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی قطر یادآور شد: انتظارات بالایی از این تیم داریم، قرار نیست فقط به صعود به جام جهانی اکتفا کنیم. سعی کردم به بازیکنان هم این موضوع را منتقل کنم.

اسکوچیچ لب به انتقاد ار توانایی بازیکنان لیگ برتر ایران گشود و گفت: متأسفانه عملکرد بازیکنان در لیگ برتر راضی کننده نبوده. می‌خواهم در خصوص مربیان و باشگاه‌ها بگویم که مربیان بازیکنان را آماده‌تر کنند. این مستلزم ارتباط مستمر من و مربیان لیگ برتری است تا شرایط برای بازیکنان بهتر و قوی‌تر شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *