امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس فیفا خیال ایران را راحت کرد/ محرومیت از جام‌جهانی شایعه است

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان و راه نیافتن بانوان به ورزشگاه امام رضا(ع) گمانه زنی هایی در مورد برخورد فیفا با فدراسیون فوتبال ایران و احتمال تعلیق این رشته مطرح شد اما رئیس فدراسیون بین المللی که در قطر حضور دارد این مسائل را شایعه خواند.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در دیدار با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا برای حضورش در رأس مدیریت فدراسیون با تبریک مواجه شد و سؤالی در مورد شایعه محرومیت ایران از حضور جام جهانی پرسید که اینفانتینو اعلام کرد این مسائل شایعه است.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در جلسه با ماجدی گفت: تنها راه انتقال بخشی از پول‌ها فدراسیون اینکه صداوسیمای ایران برای پخش مسابقات با کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد ببندد و به جای پرداخت پول به AFC آن را به فدراسیون فوتبال منتقل کند تا به این شکل ایران هم به مطالبات خود برسد.

سایت فدراسیون فوتبال هم در مطلبی پیرامون این موضوع نوشت: اینفانتینو پس از دیدار با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در دوحه در گفت و گویی اظهار داشت: من امروز با رئیس فدراسیون فوتبال ایران دقیقا در خصوص مسئله بانوان صحبت کردم. به واقع این موضوعی است که در قلب من قرار دارد و فکر می کنم بیش از سه یا چهار سال پیش در مورد آن با رئیس جمهور ایران آقای روحانی صحبت کردیم. باید بگویم در این خصوص بعضی چیزها در ایران تغییر کرده با این وجود ما کار کردن روی این مسئله را همچنان ادامه خواهیم داد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *