امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرهاد مجیدی: از نظر من پرسپولیس جدی‌ترین رقیب استقلال است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: درگذشت آقای خندان پیشکسوت عرصه رسانه استقلال را تسلیت عرض می‌کنم. از سال ۷۶ که به استقلال آمدم ایشان را می‌شناختم و یک خبرنگار تمام استقلالی بود. سال اول که آمدم استقلال و در آبادان گل زدم و در فرودگاه زد پشت من و گفت دمت گرم مجیدی. این خاطره سال‌ها با من بود. همیشه برای استقلال قلم می‌زد و دوست دارم امروز من به ایشان بگویم دمت گرم آقای خندان.

سرمربی آبی پوشان در خصوص دیدار با نساجی بیان داشت: نساجی متعلق به شهر پدری‌ام است و علاقه خاصی به این تیم دارم. یک بار بازی این تیم را همراه با پسر عموهایم و پدرم در ورزشگاه نگاه کردم و آن روز اسطوره این باشگاه مرحوم دست نشان بود. امروز خوشحالم که در لیگ نتایج خوبی گرفته و امیدوارم مسئولان شهر قائم شهر به این تیم توجه کنند. تیم‌های آقای ساکت الهامی خیلی سخت می‌بازند. ما در بازی نیم فصل دوم مقابل این تیم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم ببریم. برای این بازی باید فرصت‌های زیادی داشته باشیم و با حداقل اشتباه بازی کنیم تا پیروز شویم.

مجیدی در واکنش به احتمال استفاده از بازیکنانی که کمتر در لیگ استفاده کرده در این بازی حذفی، خاطرنشان ساخت: قرار نیست بازی را جدی نگیریم و این بازی برای ما بسیار مهم است و با تمام قوا به میدان رفته و دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی در ادامه در خصوص حضور تماشاگران در بازی تاکید کرد: شخصاً دوست دارم ورزشگاه پر شود اما اینکه چه تعداد تماشاچی بیاید در حیطه کاری من نیست و مسئولان باید نظر بدهند.

سرمربی استقلال گفت: جام حذفی با لیگ تفاوت دارد و این بازی شرایط خاص خودش را دارد و به دلیل همین شرایط ممکن است هر دو تیم محتاط بازی کنند. اما پیش بینی می‌کنم فردا بازی جذاب و پر گلی شاهد باشیم.

مجیدی در خصوص زمین تمرین و بازگشت به مجموعه انقلاب بیان داشت: فکر می‌کنم تا پایان فصل در باشگاه انقلاب تمرین کنیم و من از مسئولان این ورزشگاه تشکر می‌کنم که این زمین را آماده کردند. زمین تمرین انقلاب شرایط خوبی دارد و تا پایان فصل در همین زمین تمرین می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال می تواند در هر دو جام قهرمان شود، تاکید کرد: در نشست‌های خبری قبلی هم گفتم بازیکنان من شایسته‌ترین برای کسب قهرمانی هستند. مهم‌ترین فاکتور این تیم یکدلی است. شما به نیمکت ما نگاه کنید متوجه این موضوع می‌شوید و من از ابتدای فصل روی این موضوع کار کرده بودم. بازیکنان ما از نظر فنی خیلی خوب هستند، شرایط بردن هر دو جام را داریم اما باید به سختی کار کنیم. از نظر من پرسپولیس قوی‌ترین رقیب ماست و باید به شدت تلاش کنیم.

مجیدی در خصوص آرای کمیته انضباطی گفت: نمی‌دانم رای را برای چه داده بودند اما به این رای احترام می‌گذارم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *