امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

نماینده دشتستان:مسایل استان در دیدار با رئیس جمهور پیگیری شد

به گزارش ایرنا روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان پنجشنبه به نقل از ابراهیم رضایی اعلام کرد:صبح امروز به همراه جمعی از همکاران به مناسبت فرارسیدن سال نو به دیدار رییس محترم جمهوری رفتیم آقای رئیسی در ابتدای جلسه آرزو کرد که امسال سالی بدون فساد و قاچاق باشد و تاکید کرد که در مسیر مبارزه با فساد، مهمترین اقدام از بین بردن زمینه‌های فساد است.

وی ادامه داد: یکی از همکاران از وضعیت معیشتی مردم در سال جدید ابراز نگرانی کرد که رییس‌جمهور نیز با اشاره به برنامه دولت برای حذف ارز ترجیحی اطمینان داد  همه توان دولت جهت به حداقل رساندن اثرات منفی این جراحی بزرگ اقتصادی بکار گرفته خواهد شد.

رضایی پیرامون گفت‌وگوی دوجانبه خود با آیت الله رئیسی یادآورشد: در حاشیه جلسه صحبت کوتاهی با آقای رئیسی در مورد وعده‌ها و مصوبات سفر ایشان به استان از جمله پروژه‌های سد دهرود و جاده نمازگاه _ ارم _ بوشکان داشتم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:همچنین از ایشان برای سفر مجدد به استان و بازدید از پارس جنوبی دعوت کردم.

وی افزود: دفعه قبل قرار بود رئیس جمهور در زمستان گذشته از صنایع پارس جنوبی بازدید کنند که بخاطر اوج گرفتن کرونا همه سفرهای دولت لغو شد امروز آقای رئیسی تاکید کردند حتما به منطقه پارس جنوبی استان بوشهر سفر خواهند کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *