امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۸ عنوان برنامه رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی ویژه رمضان توسط مرکز بوشهر پخش می شود

به گزارش ایرنا، روابط عمومی صدا و سیما مرکز بوشهر به نقل از مهدی حیدری افزود: تولید و پخش ۱۲ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی در گستره استانی ، ملی و فراملی به همراه ۶ عنوان برنامه در حوزه فضای مجازی ، حاصل تلاش برنامه سازان این مرکز بوشهر در ماه مبارک رمضان است.

وی بیان کرد: یکی از پرمخاطب ترین برنامه حوزه سیما و صدا ، برنامه قرآنی نوای ملکوت است که بصورت زنده از محل حسینیه عاشقان ثارالله هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه استانی صدا و سیما و همچنین شبکه شما برای یازدهمین سال پیاپی پخش می شود .

وی افزود: در جهت تکریم و توسعه فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان تولید و پخش ۲ برنامه قرآنی نوای ملکوت و ترنم وحی نیز در جدول پخش سیمای استانی و شبکه امید قرار گرفته است .

حیدری با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های معنوی استان و ارائه صحیح آن به مخاطب رسانه ملی گفت : برنامه‌ های دم سحری و اهل سحر و همچنین بوی بهشت و ماه باران ، از جمله برنامه های پر مخاطبی است که در صدا و سیمای مرکز بوشهر همراه لحظه های عرفانی سحر و عارفانه افطار مخاطبان خواهد بود .

سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود : در کنار برنامه های مخصوص سحر و افطار ، ۶ عنوان میان برنامه با رویکرد قرآنی ، معرفتی و آموزش احکام ماه مبارک رمضان با همراهی و کارشناسی آیت الله حسینی بوشهری  رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  از سیمای استانی بوشهر پخش خواهد شد .

وی گفت: امسال صدا و سیمای مرکز بوشهر با رویکرد عدالت گستری و مردم محوری در تولید برنامه های ماه مبارک رمضان با دست پر به خانه مخاطبان رسانه استانی خواهد رفت.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *