امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

استقلال تا پایان فصل حق اشتباه ندارد/آبی‌ها نباید وارد حاشیه شوند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و یکم با قدرت پیش می‌رود و در حالی سال ۱۴۰۰ و قرن چهاردهم را به پایان رساند که در لیگ بیست و یکم بدون شکست پیش می‌رود و با فاصله ۶ امتیاز نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول ایستاده است.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر صحبت‌های خود را این‌طور آغاز کرد: فرا رسیدن سال نو را به عموم هموطنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال ۱۴۰۰ قبل از هر چیز برای مردم ایران سلامتی حاصل شود و انشاالله بیماری منحوس کرونا نیز برای همیشه در تمام دنیا از بین برود. ما مردم نجیب و شریفی داریم که حق و شأن آنها خیلی بیش از این است. این حق مردم ایران زمین نیست که دغدغه معیشت داشته باشند و امیدوارم با تلاش و همت مسئولان دلسوز کشور قبل از هر چیز مشکلات معیشتی مردم از بین برود.

مدافع اسبق آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم گفت: استقلالی‌ها اگر روند قبلی شأن را طی کرده باشند نباید برای این بازی مشکل خاصی داشته باشند. مهم‌ترین آفتی که ممکن است در این ۷ بازی به اردوی آبی‌ها بزند، غرور کاذب و دست کم گرفتن حریفان است. شاگردان مجیدی ۷ بازی با تا پایان فصل در پیش دارند و باید در تمام این بازی‌ها با همه قوا به میدان بروند. آنها حق کوچک‌ترین اشتباه و از دست دادن حتی یک امتیاز هم ندارند.

حبیبی تاکید کرد: با هر پیروزی که استقلالی‌ها به دست بیاورند اعتماد به نفس آنها بیشتر شده و در مقابل اعتماد به نفس در اردوی رقیب افت می‌کند و از میزان انگیزه‌های آنها کاسته می‌شود. به همین دلیل پیروزی‌های بعدی استقلال یکی از دیگری مهم‌تر است.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به برخی حواشی پیش آمده و تنش‌های رسانه‌ای به خصوص بین این تیم و پرسپولیس بیان داشت: این تنش‌ها به سود استقلال نیست. در اردوی رقیب به خوبی می‌دانند امروز هر حاشیه‌ای حتی اگر به صورت مساوی به اردوی دو تیم برخورد کند، ضرر بیشتری بر پیکر استقلال وارد می‌کند. لذا آنها از ایجاد حاشیه و تنش ابایی ندارند و در اینجا نقش استقلالی‌ها مهم است که با هوشیاری از این تنش‌ها دوری کنند.

وی در توضیح این مطلب بیان داشت: درست مثل یک بازی فوتبال است که تیمی در نتیجه عقب است و از نظر فنی توان جبران ندارد، به عوامل دیگری مثل ایجاد درگیری در زمین دست می‌زند (کاری که خیلی از تیم‌های عربی به خوبی بلد هستند) و در این مواقع تیمی که در آستانه پیروزی است اگر بی تجربگی کند و وارد این درگیری‌ها شود، ممکن است ضرر نماید.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: لذا به مجموعه باشگاه استقلال توصیه می‌کنم از درگیری رسانه‌ای با باشگاه‌های مختلف مخصوصاً رقیب مستقیم شأن پرهیز کرده و سعی کنند آرامش خود را در این هفته‌های باقی مانده حفظ نمایند. انتشار بیانیه و اعلامیه، گذاشتن پست و استوری و تفسیر کردن مصاحبه افراد مختلف که مثل گذاشتن هیزم زیر آتش می‌باشد نه تنها سودی به حال استقلال ندارد، بلکه کاملاً می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود. لطفاً همان قدری که در زمین مسابقه باهوش عمل می‌کنید خارج از زمین هم باهوش باشید و اجازه از دست رفتن تمرکزتان را ندهید.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *