امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش ملی پوش کره جنوبی به غیبت جهانبخش و طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، «کوان چانگ-هون» امروز سه شنبه و همزمان با دومین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی قبل از دیدار با ایران، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران کره‌ای بود.

چانگ با تاکید بر اینکه هنوز چیزی تمام نشده است، گفت: اگر در ترکیب اصلی باشم تمام تلاشم را برای موفقیت انجام می‌دهم. هنوز تمام بازیکنان به تیم اضافه نشده‌اند و بنابراین صحبتی هم نشده است. با این حال از اهمیت دو مسابقه پیش رو (ایران و امارات) آگاه هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که تمرکز کره جنوبی برای بازی با ایران روی چه مواردی است؟ تصریح کرد: چون هنوز همه بازیکنان جمع نشده‌اند، بحث خاصی صورت نگرفته است. وقتی همه بازیکنان به اردو بیایند، مربی درباره بازی ایران بیشتر به ما می‌گوید.

ملی پوش کره جنوبی در واکنش به مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن تیم ملی ایران و غیبت علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در بازی با کره گفت: شاید طارمی و جهانبخش نقش مهمی در ایران داشته باشند اما نحوه بازی و نگرش ما تغییر نمی‌کند. فکر می‌کنم برای بازیکنان مهم است که از روشی که در دیدار مقابل ایران دنبال می‌کنند به خوبی آگاه باشند.

چانگ همچنین تاکید کرد که کره جنوبی شانس خوبی دارد تا در خانه خود به طلسم ۱۱ ساله شکست ناپذیری ایران مقابل کره پایان بدهد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *