امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انبارهای مورد نیاز نگهداری اموال تملیکی در استان بوشهر احداث شود

به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر افزود: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر همچنین از نظر سیستم اداری، ساختمان و امکانات در وضعیت بسیار نامناسب است که باید تزریق نیروی انسانی نخبه به این اداره کل بخوبی محقق شود.

وی بیان کرد: مطالبه جدی مردم استان بوشهر نسبت به اموالی که ۵۰ درصد آن توقیفی و بقیه نیز در انتظار صدور رای است، سرعت بخشی برای  تعیین تکلیف و حتی الامکان تصمیم گیری برای آنها در استان است.

ایرانی ادامه داد: استان بوشهر به نوعی سرایدار و نگهبان اموال تملیکی است و دخل و تصرفی نیز در آن ندارد و این در شرایطی است که در موقع  نیاز استان باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.

وی اظهار کرد: برای مواد فاسدشدنی نیز انتظار می‌رود سرعت زمان تعیین تکلیف آن شتاب بخشی شود تا از امحاء آن خودداری و پیش از فاسد شدن در سطح استان توزیع شود.

ایرانی افزود: اینکه استان بوشهر فقط آمار فروش اموال تملیکی و مزایده آرا می ددهد برای استان افتخار نبوده زیرا مشخص نیست چه کسی خریدار بوده و چه سیستمی کالا را مزایده گذاشته است.

وی اظهار کرد: جنسی که در استان بوشهر توقیف شده باید فروش آن نیز در استان بوشهر باشد تا سهمی نیز به استان برسد.

ایرانی افزود: در زمان مدیریت سابق، اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر هیچ اختیاری از خود نداشته و با چنین شرایطی مسئولان استان بوشهر نیز انتظاری از وی نداشتند.

وی گفت: باید به مدیران استانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اختیارات لازم داده شود تا بتوانند در شرایط موردنیاز از ظرفیت این اموال برای خدمت بیشتر و مطلوب‌تر به مردم کمک گرفت.

در این آئین با تجلیل از محمدقاسم صادقی، رحیم بهادری به عنوان مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر معارفه شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *