امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

زمان انتقاد از پرسپولیس نیست/ صحبت از صعود تیم ملی احساسی است

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس و استقلال تهران برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: ۶ امتیاز برای ۶ بازی در شرایط فعلی فرصت قابل توجهی برای تیمی همچون پرسپولیس است که بتواند امتیازات لازم را کسب کند. مطمئن هستم مثل همیشه اتفاقات غیر قبل پیش بینی باعث تعیین قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال تکرار قهرمانی این تیم برای ششمین فصل متوالی تاکید کرد: فکر می‌کنم صدرنشین فعلی که استقلال است تمام امتیازات را در دیدارهای باقیمانده نمی‌تواند کسب کند اما مهم این است که پرسپولیس به حداکثر امتیازات برسد. پرسپولیس با کسب مقام قهرمانی می‌تواند آرزوهای دیرین هواداران خود را برآورده کند.

او با تشبیه شرایط فعلی پرسپولیس به «دو ماراتن» تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ ماراتن گونه‌ای قرار دارد که هر بازی شبیه به یکی از ۶ قدم نهایی برای عبور از ریسمان قهرمانی است. الان وقت انتقاد از پرسپولیس نیست و باید همه چیز را به پایان فصل موکول کرد.

خلیلی افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم سرمایه‌های پرسپولیس هستند که با تخریب آنها هیچ چیز دست کسی را نمی‌گیرد. آقای گل محمدی به قدر هوشمند است که خودش هم می‌داند چیزی جز اتحاد نمی‌تواند تیم را قهرمان کند.

زمان انتقاد از پرسپولیس نیست/ صحبت از صعود تیم ملی احساسی است

مهاجم پیشین سرخپوشان که در زمان پوشیدن پیراهن این تیم گل‌های زیادی را به ثمر رساند از بیان دلایل افت بازیکنان فعلی در امر گلزنی خودداری کرد و گفت: درباره تمیروف الان اظهار نظر نمی‌کنم. به هر حال بهتر است عملکرد او را در دیدارهای پیش رو نیز نگاه کرد. فرصت برای آنالیز بازیکنان بسیار زیاد است. فرصتی که الان پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی دارد نباید راحت از دست برود. فقط دوست دارم به آنها بگویم هر لحظه از بازی‌های باقیمانده می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در جایگاه حرفه‌ای آنها در فوتبال ایران و پیراهن پرسپولیس داشته باشد.

خلیلی با اشاره به شرایط تیم ملی ایران در مسیر حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: صعود رویایی داشتیم که نتایج خیلی خوبی گرفتیم. با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم و خدا را شکر بازیکنان بین‌المللی خوبی داریم. بازی در جام جهانی کاملا با تمام دیدارها فرق می‌کند.

زمان انتقاد از پرسپولیس نیست/ صحبت از صعود تیم ملی احساسی است

او با انتقاد از آسان دانستن گروه B با حضور ایران، انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز یا اسکاتلند – اوکراین) ادامه داد: صحبت از احتمال صعود به مرحله بعدی صرفا احساسی و جذاب است؛ اما اگر می‌خواهیم به این موضوع فکر کنیم باید به هر ثانیه از ۲۷۰ دقیقه فوتبالی که در سه بازی مرحله گروهی خواهیم داشت فکر کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم. ما باید تدارکات و برنامه‌ریزی خوبی برای جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشیم. هیأت رئیسه باید شرایط خیلی خوبی را برای تیم ملی فراهم کند تا فردای بازی‌ها افسوس کمبود بازی دوستانه نخوریم.

زمان انتقاد از پرسپولیس نیست/ صحبت از صعود تیم ملی احساسی است

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *