امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کف خیابان در قاب روز قدس + عکس

به گزارش خبرآنلاین، مرسم روز قدس ، پس از وقفه ای دو ساله به علت پروتکل های کرونایی ، امروز، بار دیگر برگزار شد .

سوای حضور مردمی ، نکته بارز ، شرکت مقامات لشگری و کشوری کنونی و پیشین و فعالان سیاسی بود که فارغ از گرایش های جناحی خود ، در این مراسم حضور داشتند تا حمایت و پایبندی خود به دفاع از عدالت و آرمان های فلسطین را نشان دهند.

حضور رئیسی

حمایت فراجناحی از آرمان فلسطین در کف خیابان

سردار قاآنی: اسرائیل هیچ وقت نتوانسته است یک ملت واحد باشد

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه اسرائیل در طول این ۷۰ و چند سال، هیچ وقت نتوانسته است یک ملت واحد باشد، گفت: در این سرزمین‌های اشغالی که به شدت هم سانسور خبری می‌شود تا خیلی از مسائل درونی‌اش افشا نشود، تبعیض نژادی در اوج خودش است و بالاترین میزان اختلافات طبقاتی را دارد.

سردار اسماعیل قاآنی ظهر امروز در حرم مطهر رضوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد، با بیان اینکه آخرین جمعه ماه رمضان معنوی‌ترین روز سال برای هر مسلمان است، اظهار کرد: امام عظیم‌الشان(ره) برای مهم‌ترین امر جهان اسلام، با معنویت‌ترین روز زندگی هر مسلمان را به عنوان روز قدس قرار دادند.

حضور سردار قاآنی در جمع راهپیمایان روز قدس لشکر فاطمیون در مشهد | خبرگزاری  فارس

حضور ناطق نوری

حضور ناطق نوری در راهپیمایی روز قدس

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی :مردم فلسطین ان شالله نصرت الهی را جلب خواهند کرد

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص گفت: حمایت از جبهه مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، وظیفه همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است و مردم فلسطین با قیام خودشان ان شالله نصرت الهی را جلب خواهند کرد چراکه این وعده حق است اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

اژه ای: جریان مقاومت ، پویا و رو به جلو است

رئیس قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین دهه‌هاست زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار دارند، جریان مقاومت در جهان اسلام را جریانی پویا، زنده و رو به جلو خواند و اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که علی‌رغم نزدیکی زوال و هزیمت صهیونیست‌ها، برخی کشورهای مرتجع در پی عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصب و جنایتکار هستند لذا مردم حق‌طلب و ظلم‌ستیز در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی در پاسداشت روز قدس، این میراث ارزشمند امام راحل، با شکوه و عظمت بیشتری در راهپیمایی شرکت به هم رساندند تا پیام حمایت همه‌جانبه خود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را فریاد بزنند و به گوش جهانیان برسانند.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

هشدار قالیباف به «دولتمردان خیانتکار کشورهای اسلامی»

رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از همینجا به تمام دولتمردان خیانتکار کشورهای اسلامی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند می گویم که بدانند امت اسلامی به باورهای خود نسبت به فلسطین ایستاده است.

محمدباقر قالیباف بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد هنوز روحیه وحدت و مبارزه با استکبار در امت اسلامی پابرجاست. امسال دیدیم مجاهدین فلسطینی در قلب تل آویو با اقتدار عملیات انجام دادند و مردم با حضور خود در راهپیمایی نشان دادند همیشه پشتیبان فلسطین هستند.

حضور رئیس مجلس در مراسم روز قدس در تهران

حضور علی لاریجانی ، رئیس سابق مجلس

حمایت فراجناحی از آرمان فلسطین در کف خیابان

مخبر: امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی ها واهمه ندارد

«محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

محمد مخبر جهانی شدن روز قدس را از ابتکارات امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: با جهانی شدن روز قدس مبارزان مظلوم فلسطینی پشتوانه بزرگی پیدا کردند.

وی افزود: چهل سال پیش قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی تبدیل به نماد قدرت شده بود و کل کشورهای عربی از پس آن بر نمی‌آمدند، ولی امروز به پشتوانه مبارزه مردم فلسطین و جهانی شدن روز قدس، ورق برگشته و حزب الله به تنهایی این رژیم را به ذلت کشانده است و امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی ها واهمه ندارد.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

وزیر کشور : خوشحالم که پس از دو سال مراسم روز قدس با شکوه برگزار می شود.

حمایت فراجناحی از آرمان فلسطین در کف خیابان

رییس سازمان انرژی اتمی ایران: حضور دشمن شکن است که باعث یاس دشمنان می شود

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مسئولان و کارکنان این سازمان همچون بسیاری از مردم و مسئولان نظام و دولت در راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کردند.معاون رییس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در پاسخ به سوالات رسانه ها با بیان اینکه پس از دو سال وقفه امروز روز جهانی قدس خیلی باشکوه، با عظمت و با شور و اشتیاق فراوان برگزار می شود و مردم قضای دو سال وقفه را بجا می آورند، تاکید کرد: خدا را شاکریم که مردم ما اینقدر آگاهند و اینقدر گوش به فرمان امر امام و ولی امر مسلمین هستند و از هیچ کوششی برای شکستن دشمن کوتاهی نمی‌کنند. همین حضور دشمن شکن است که باعث یاس دشمنان می شود.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

امیرعبداللهیان: برگزاری نشست ویژه سازمان همکاری اسلامی در ارتباط با فلسطین

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جریان مقاومت در بهترین شرایط خود در سطح منطقه، لبنان و فلسطین قرار دارد .

حسین امیر عبداللهیان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین خبر داد : هفته آینده ، نشست ویژه سازمان همکاری اسلامی در سطح نمایندگان کشورهای عضو در جده در ارتباط با موضوع فلسطین و جنایت های اخیر رژیم صهیونسیتی علیه مردم این منطقه برگزار می شود

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

وزیر نفت: تنها راه آزادی سرزمین‌های اشغالی استقامت و مبارزه است

وزیر نفت گفت: تنها راه آزادی سرزمین‌های اشغالی استقامت و مبارزه است و امیدواریم مردم فلسطین به هدف‌شان برسند.

جواد اوجی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:‌ امروز نشان داده شده که اگر مردم فلسطین می‌خواهند سرزمین‌های اشغالی را آزاد کنند راهی جز استقامت و مبارزه ندارند و اگر به دنبال رفاه هستند تنها راهش همان استقامت است.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

سخنگوی دولت : این مقاومت فراموش نشدنی است

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در خیابان انقلاب تهران همراه با مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد. سخنگوی دولت با اشاره به اشتباه برخی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: اینکه این کشورها با این کار سعی در کهنه و فراموش کردن مقاومت مردم فلسطین هستند، این مقاومت فراموش نشدنی است.

حضور بهادری جهرمی در راهپیمایی روز قدس

دادستان تهران: مساله فلسطین، مساله فراموش نشدنی است

علی صالحی، دادستان تهران در حاشیه حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که مساله فلسطین، مساله فراموش نشدنی است و مبارزه با استکبار و مقاومت علیه استکبار جهانی هر روز ادامه دارد و مردم امروز با حضور میلیونی و خروشان خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها زدند.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: مردم امروز نشان دادند که مساله قدس فراموش نشدنی است و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی چاره‌ای جز نابودی و محو شدن از صفحه روزگار ندارد.

مردم با حضور خود نشان دادند که مساله فلسطین فراموش نشدنی است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ :پیام راهپیمایی روز قدس ، مبارزه با ظالمان است

سردار حسین رحیمی ، در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور مردم در این راهپیمایی اظهارکرد:‌ حضور مردم فراتر از انتظار و بسیار چشمگیر بود و امروز ما به عنوان پلیس افتخار تامین نظم و امنیت این راهپیمایی عظیم در سطح شهر تهران را داشتیم.

وی با بیان اینکه امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین دفاع از حق، حقیقت و انسانیت است، گفت:‌ پیام این راهپیمایی مقابله و مبارزه با ظالمان است. این حضور در تهران و ایران و سراسر جهان لرزه بر قامت رژیم غاصب صهیونیستی می‌اندازد، رژیمی که نزدیک به یک قرن است که همچون غده‌ای سرطانی در منطقه خاورمیانه سرباز کرده است و امنیت و آرامش مردم فلسطین و لبنان و سوریه را با چالش‌هایی مواجه کرده است. این رژیم باید کنار برود و ان‌شاالله به زودی کنار خواهد رفت.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

حضور شهردار تهران

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع مردم گفت: این روز نشاندهنده مظلومیت مردم است.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

حضور احمدی نژاد ، رئیس دولت بهار

عکس | حضور احمدی‌نژاد در راهپیمایی روز قدس

نیکزاد: روز قدس ، روز مظلومیت ملت

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز مظلومیت ملت و سرزمین فلسطین نام‌گذاری شد چون یک رژیم بی هویت بیش از ۷۰ سال است می‌خواهد یک سرزمین و ملت را از جهان حذف کند.

علی نیکزاد گفت :روز قدس روز مظلومیت ملت و سرزمین فلسطین نام‌گذاری شد چون یک رژیم بی هویت بیش از ۷۰ سال است می‌خواهد یک سرزمین و ملت را از جهان حذف کند.

وی ادامه داد: ملت ایران در سراسر کشور با دهان روزه ثابت کردند که مواضع شان با مردم فلسطین مواضع ثابتی است و مردم آمدند تا از حق دفاع کنند.

نیکزاد: راهپیمایی روز قدس دفاع از حق  است

علم الهدی: امروز دشمنان ما در ورای مدیترانه با دشمنان می جنگند

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهدالرضا طی سخنانی با قدردانی از حضور راهپیمایان برای حضور پرشکوه و حمایت از فلسطین گفت: یک روز دشمن خاکریز خود را در دل کشور ما و مرزهای ما زده بود اما الحمدلله با دلاوری و شجاعت سربازان رشید و رزمندگان دلاور ما خاکریز دشمن در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و آنجا دلاوران ما با دشمن مواجه هستند، این برای ما هم تسکین است و هم آرامش بخش.

1398031011055180017547244.jpg

آیت الله نوری همدانی: قدس متعلق به اسلام و مسلمانان است

مرجع تقلید شیعیان گفت: قدس متعلق به اسلام و مسلمانان است و رژیم صهیونیستی را باید با تمام قدرت نابود کنند..

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند اولین مسئله اسلام، قدس است و همه مسلمانان باید با وحدت خودشان قدس را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه قدس متعلق به اسلام و مسلمانان است و رژیم صهیونیستی را باید با تمام قدرت نابود کنند، ادامه داد: مسلمانان باید بدانند این رژیم ساختگی است و آن را نابود کنند و قدس را نگه‌دارند.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

باهنر:امیدوارم زودتر شاهد محو رژیم صهیونیستی باشیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ابراز امیدواری کرد که قبل از تاریخی که رهبری پیش بینی کردند شاهد محو رژیم کودک کش اسرائیل باشیم.

محمدرضا باهنر در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: بالاخره بعد از دو سال که ویروس کرونا اجازه آزادی عمل نمی‌داد امروز مردم در راهپیمایی حضور پیدا کرده و استقبال بسیاری خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: امیدواریم قبل از تاریخی که رهبری پیش بینی کردند شاهد محو این رژیم کودک کش خونخوار و متجاوز باشیم. ان شاءالله که با همت ملت بزرگ ایران و پیوستن بقیه ملت های اسلامی جهان این امر محقق شود.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

فتاح:مردم ایران پشتیبان قدس هستند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور حماسی مردم تهران در راهپیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: مردم ایران پشتیبان قدس هستند و هر سال که به صحنه آمدند رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر شده است.

پرویز فتاح با اشاره به حضور حماسی مردم تهران در راهپیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: مردم ایران پشتیبان قدس هستند و هر سال که به صحنه آمدند رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر شده است.

چه کسانی در مراسم روز قدس امروز حضور داشتند؟

۲۱۲۱۷

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *