امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تغییر کرد

به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از اصغر جعفری اعلام کرد: در این راستا نیاز است مابقی ساعت کاری کارکنان به صورت دورکاری انجام پذیرد.

وی یادآورشد: مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، بخش های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی دستگاههای اجرایی مربوط به ماده ۱۲ قانون امور گمرکی مشمول ابلاغیه تغییر ساعت کاری نیستند. 

جعفری ادامه داد: ساعت کار ابلاغی به طور صرف شامل واحدهای ستادی بانک ها است و ساعت کاری شعبه‌ها توسط شورای هماهنگی بانک‌های استان اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: کلیه واحدهای ستادی بیمه های مستقر در استان مشمول ساعت کاری اعلام شده هستند.

جعفری گفت:  خاموشی کلیه وسایل برقی به ویژه تجهیزات سرمایشی و روشنایی بعد از پایان ساعت کاری الزامی است و همچنین حضور کارکنان در ادارات در خارج از ساعت اداری اعلام شده به استثناء موارد ضروری (به تشخیص مدیر دستگاه)ممنوع است‌.

وی تاکید کرد: همچنین اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم در راستای فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف توسط دستگاه‌های متولی باید صورت گیرد.

جعفری افزود: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تأمین برق پایدار استفاده حداکثری از مولدهای اختصاصی برق باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری مسئولیت نظارت بر اجرای ابلاغیه و ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در این زمینه را بر عهده خواهد داشت.

جعفری افزود: اجرای دقیق مفاد ابلاغیه بر عهده مدیر دستگاه اجرایی بوده و با هرگونه تخلف از موارد ذکر شده  مطابق مقررات برخورد می‌شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *