امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شوکه شدن هواداران انگلیسی از پیش‌بینی طرفداران تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از امروز دوشنبه برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود و ملی پوشان کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به مصاف تیم ملی انگلیس می‌روند.

هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به قطر رسانده اند از ساعتی پیش وارد محوطه بیرونی ورزشگاه شده اند و در مراکزی که برای سرگرمی تماشاگران در نظر گرفته شده است به انجام فعالیت‌ها و بازی‌های ورزشی می‌پردازند.

البته برخی تماشاگران هم که تعدادشان زیادی نیست وارد ورزشگاه شده اند و با مستقر شدن روی صندلی‌های خود در انتظار شروع بازی هستند. البته اکثر تماشاگران ترجیح داده اند در محوطه بیرونی ورزشگاه حضور داشته باشند.

برخورد دوستانه هواداران ایران و انگلیس/شناخت ویژه دو بازیکن ایران

هواداران تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر عنوان کردند که بسیار امیدوارند که تیم ملی بتواند در دیدار با انگلیس نمایش خوبی داشته باشد و حتی بتواند به پیروزی هم برسد.

طرفداران دو تیم ایران و انگلیس در مسیر منتهی به ورزشگاه با یکدیگر روبرو شدند و برخورد دوستانه‌ای باهم داشتند. هر چند کری‌های مرسوم در فوتبال هم بین آنها رد و بدل شد اما در فضایی همراه با خنده و شوخی.

* فدارسیون فوتبال به همراه وزارت ارشاد بسته‌های حمایتی هواداری را بین تماشاگران پخش کرد تا آنها پیراهن هواداری را همراه با پرچم و دستبند بپوشند.

* هواداران انگلیسی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر سامان قدوس و علیرضا جهانبخش را به واسطه حضور در انگلیس به خوبی می‌شناختند.

برخورد دوستانه هواداران ایران و انگلیس/شناخت ویژه دو بازیکن ایران

* دوحه قطر رفته رفته رنگ و بوی جام جهانی را با حضور طرفداران فوتبالی گرفته است و همچنان نظم بالایی در تمامی شهر وجود دارد.

* مراسم بدرقه بازیکنان تیم ملی ایران از هتل محل اقامت به سمت ورزشگاه در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت قطر انجام شد.

* راهنماهای فیفا که به عنوان داوطلب به هواداران کمک می‌کنند نقش پررنگی در سطح شهر دارند.

* اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۹۰ دقیقه مانده تا شروع دیدار برابر انگلیس هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه خلیفه ترک کرد. قرار است ترکیب تیم ملی در فاصله یک ساعت تا شروع بازی اعلام شود.

* تعدادای از هواداران که موفق به تهیه بلیت نشده اند خواستار دریافت آن از سوی سایر سایر طرفداران بودند اما کمتر کسی قصد فروش بلیت‌های این بازی را با قیمت‌های گران‌تر داشت.

* پلیس قطر اجازه هیچگونه انتقال بطری‌های آب معدنی به داخل ورزشگاه را نمی‌داد.

* طرفداران انگلیسی از اعتماد به نفس همتایان ایرانی خود در خصوص کسب سه امتیاز احتمالی این بازی شوکه شده بودند و فکر نمی‌کردند کسی به این موضوع خوشبین باشد.

* بسته‌های هواداری به طور رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گرفت. البته تعداد این بسته‌ها از سوی ایرانی‌ها بسیار بیشتر بود و انگلیسی‌ها صرفاً به ارائه پرچم‌های رایگان اکتفا کرده بودند.

اتفاقات و حاشیه‌های پیرامون دیدار ایران و انگلیس در همین خبر تکمیل می‌شود…

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *