امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

علی قلی‌زاده: با تمام وجود امیدوارم به یک تیم بزرگتر ترانسفر شوم

به گزارش خبرنگار مهر، علی قلی زاده در سال ۲۰۱۸ از تیم سایپا به تیم شارلوا بلژیک منتقل شد و در سال‌های اخیر یکی از نفرات اصلی تیم ملی ایران هم بوده است. قلی‌زاده در این جام جهانی در هر سه مسابقه برای ایران به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

وب سایت voetbalnieuws در همین ارتباط اعلام کرد که شارلوا می‌تواند با انتقال قلی زاده به واسطه عملکردش در جام جهانی به یک باشگاه دیگر، ترانسفر میلیونی داشته باشد.

این سایت نوشت: «علی قلی زاده در جام جهانی با ایران بازی کرد و تأثیر بسیار خوبی از خود به جای گذاشت. فوتبالیست فوق العاده ای با مهارت فنی که به طرز عجیبی زیر نظر ادوارد استیل -سرمربی شارلوا- روی نیمکت قرار گرفت، امیدوار است که بتواند در کانون توجه تیم‌هایی با رتبه بالاتر از شارلوا قرار بگیرد.»

قلی زاده در خصوص احتمال انتقالش به تیم‌های دیگر گفت: «فقط خدا می‌داند، اما من با تمام وجودم امیدوارم. اگر لازم است کاری انجام شود، باید در ژانویه، ژوئن یا بعد از آن اتفاق بیافتد اما بیشتر از همه می‌خواهم روی تیم متمرکز بمانم نه هیچ چیز دیگری. در ضمن من باید تمام تلاشم را برای شارلوا انجام دهم.»

در ادامه گزارش این رسانه بلژیکی آمده است: «قلی زاده یکی از تماشایی ترین فوتبالیست‌های لیگ بلژیک است که البته همیشه عملکردش ثابت نیست. بازیکن چپ پا و ۲۶ ساله تا سال ۲۰۲۵ با شارلوا قرارداد دارد. او در سال ۲۰۱۸ توسط “گورخرها” با مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به بلژیک آورده شد و در این بین ارزش بازار او به ۲ میلیون یورو افزایش یافته است. بنابراین شارلوا می‌تواند به انتقال میلیون دلاری برای بازیکنی امیدوار باشد که در جام جهانی با یک پاس گل، به ثمر رساندن یک گل مردود و زدن توپ به تیرک دروازه عملکرد خوبی داشت. بنابراین قلی زاده می‌تواند به یک انتقال برتر امیدوار باشد.»

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *