امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

مدافع سابق یونایتد پل انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به منچستر

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی از علاقه باشگاه اینترمیلان ایتالیا به مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال خبر دادند، امروز ادعای جدیدی در مورد طارمی و احتمال انتقالش به تیم منچستر یونایتد انگلیس رسانه‌ای شد.

طارمی که عملکرد درخشانی در سومین سال حضورش در تیم پورتو داشته است، تا هفته گذشته همراه با تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشت. طارمی در بازی نخست مقابل انگلیس، دو گل ایران را وارد دروازه «سه شیرها» کرد تا کارشناسان نقل و انتقالات فوتبال اروپا بیش از گذشته او را زیر ذره بین بگیرند.

یکی از نفراتی که از همان بازی به تمجید از طارمی پرداخت، «ریو فردیناند» مدافع سابق منچستریونایتد بود که به عنوان کارشناس در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت.

فردیناند که ظاهراً در کار نقل و انتقال بازیکن هم فعالیت دارد، طبق اعلام روزنامه «ابولا» پرتغال در تلاش است تا مهاجم ۳۰ ساله ایران را به بازار انگلیس و تیم یونایتد منتقل کند.

ابولا مدعی شد فردیناند با مدیر برنامه ایرانی طارمی هم به توافقات لازم دست یافته است تا زمینه این ترانسفر بزرگ در فوتبال پرتغال را فراهم کند.

طارمی تا پایان فصل ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و جدایی او مستلزم پرداخت رضایتنامه کلانی به باشگاه پرتغالی است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *