امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش سخنگوی فدراسیون به اقدام آمریکایی‌ها و مصدومیت مهاجم ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، احسان اصولی در آستانه دیدار سوم تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: بازیکنان ایران پرانرژی و پرامید هستند. با نشاط مضاعف از برد مقابل ولز، آماده می‌شوند. مصدومیت آزمون هم خیلی جدی نیست. بیرانوند هم از دیروز تمرین کرد. تیم به صورت کامل در بازی سه شنبه حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال از بذل عنایت مقام معظم رهبری به تیم ملی و پیام محبت آمیز به تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر ایشان را مسئلت می‌کنیم تا بدرقه تیم باشد. ان شاءالله بتوانیم چشم و دل مردم را روشن کنیم و تیم بتواند دل مردم ایران را شاد کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اقدامی که آمریکایی‌ها در قبال پرچم ایران انجام دادند و تغییر این پرچم روی یکی از پوسترها، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، اتفاقاتی خارج از اصول حرفه‌ای فوتبال رخ داد. از موضوع پیراهن تیم ملی انگلیس گرفته تا بحث «کلینزمن» و این موضوع که اشاره کردید. سرمربی و بازیکن ما باید به مسائلی پاسخ بدهد که از هیچ تیم و سرمربی دیگری سئوال نمی‌شود. این دوگانگی دیده می‌شود.

اصولی افزود: هدف تیم ملی ما روشن است. بازیکنان ما این بازی‌های ناجوانمردانه که در حقشان می‌شود را با بازی درخشان در زمین، جواب می‌دهند. از آن‌طرف هم فدراسیون به خاطر حقوق تیم ملی و مردم ایران و نقض این حقوق، پیگیر است و اقداماتی را تا الان انجام داده‌ایم.

وی در خصوص زمان پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی بعد از برد مقابل ولز، تاکید کرد: پیگیری پاداش انجام می‌شود. فکر می‌کنم تا امروز منابعش تامین بشود. تمام تلاش فدراسیون بر این است که قبل از بازی روز سه شنبه تامین و پرداخت بشود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان در واکنش به سفر تعداد زیادی از افراد در بخش‌های مختلف فوتبال به جام جهانی قطر از طرف فدراسیون از جمله روسای هیات‌های استانی، گفت: این در ادوار گذشته هم مرسوم بوده است. فدراسیون فوتبال همواره بخشی از کاروانش متشکل از مدیران، مسئولان و کسانی بودند که در این حوزه کمک می‌کنند. این چیز جدیدی نیست و کاملاً با شرایط قانونی و اصول حرفه‌ای است!

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *