امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پایان تلخ نیم فصل اول لیگ اسپانیا برای ستاره تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا که در واقع هفته پایانی نیم فصل اول این رقابت‌ها محسوب می‌شود، امروز چهارشنبه به پایان می‌رسد. این رقابتها بیش از ۲۰ روز تعطیل خواهد بود و مجدداً از ۲۴ دی ماه از سر گرفته خواهد شد.

تعطیلی ۲۳ روزه نیم فصل لیگ فوتسال اسپانیا که نسبت به سالهای گذشته طولانی‌تر هم شده است، می‌تواند خبر بدی برای یکی از بازیکنان تیم ملی ایران باشد.

مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال ایران و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا که این فصل به تیم پالما اسپانیا پیوست، حدود ۱۵ روز پیش آخرین بازی خود را در این تیم انجام داد و برای تمدید مجوز خروج از کشور خود، مجوزی که سه ماهه است، به ایران بازگشت.

اولادقباد امیدوار بود مجوز او در عرض یک هفته کارهای اداری تمدید قراردادش انجام بشود و بتواند زودتر به پالما بازگردد اما با احتساب بازی امروز، او سه هفته پایانی در نیم فصل نخست لیگ اسپانیا را از دست داده است.

پایان تلخ نیم فصل اول لیگ اسپانیا برای ستاره تیم ملی ایران
اولادقباد با لباس پالما

از ۱۵ آذر که اولادقباد برای آخرین بار و دقایق کم برای پالما به میدان رفت تا ۲۴ دی که نیم فصل دوم لیگ اسپانیا آغاز می‌شود، ستاره تیم ملی ایران نزدیک به ۴۰ روز از شرایط مسابقه و میادین دور خواهد بود.

این ملی پوش ایران چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود که نسبت به حل مشکل او بی توجهی می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال در جریان مشکلش هستند: «متاسفانه هنوز با درخواست من برای تمدید مجوز خروج از کشور به مدت ۶ ماه موافقت نشده است. دوره اول سه ماهه این مجوز تمام شده و من در ایران هستم. فکر می‌کنم سه مسابقه تیم پالما را به این خاطر از دست می‌دهم. شاید این سه بازی بتواند زندگی و سرنوشتم را عوض کند. می‌گویند ما کمک می‌کنیم تا بازیکنان ملی پوش پیشرفت کنند اما در این مورد نه تنها کمک نشده بلکه مشکلاتی ایجاد می‌شود که از همه چیز زده می‌شویم… به نظرم زور فوتسال از فوتبال کمتر است. کسی در فوتسال دلسوز نیست.»

لژیونر فوتسال ایران همراه با حسین طیبی دو بازیکن کلیدی پالما در لیگ اسپانیا محسوب می‌شود. هرچند اولادقباد به دلیل همین مشکل خروج از کشور تمرینات پیش فصل و هفته نخست لیگ اسپانیا را هم از دست داد و حالا هم پایان تلخی در نیم فصل اول این رقابتها را تجربه می‌کند، اما با شروع نیم فصل دوم و افزایش حساسیت مسابقات و در پی آن آغاز مراحل پلی آف لیگ اسپانیا این مشکل می‌تواند دردسرهای بیشتری برای او به همراه داشته باشد.

انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال برای حل مشکل این ملی پوش که در واقع یکی از سرمایه‌های فدراسیون هم محسوب می‌شود، قدمی رو به جلو بردارد و مانع خارج شدن این بازیکن از شرایط ایده آل آن هم در بهترین لیگ فوتسال دنیا بشود چرا که در این صورت این مشکلات می‌تواند بر عملکرد اولادقباد در تیم ملی فوتسال هم تاثیرگذار باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *