امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کرواسی بهترین برزیل را شکست داد/ این تیم توان لمس «جام» را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی ادامه دارد که تیم ملی کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی با کسب پیروزی مقابل برزیل در ضربات پنالتی بار دیگر توانست به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

کروات‌ها که در دوره قبلی فینالیست جام جهانی ۲۰۱۸ شده بودند نشان دادند حضورشان در بین برترین تیم‌های دنیا اتفاقی نیست و می‌توانند در هر دوره توانایی‌های خود را به رخ بکشند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال عمان که سال‌ها در تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس کار کرده است، در حال حاضر در قطر حضور دارد و بازی کرواسی و برزیل را هم از نزدیک تماشا کرد تا شاهد صعود تیم کشورش به مرحله نیمه نهایی باشد.

برانکو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره صعود تیم ملی کرواسی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: شگفتی فوتبال را هر لحظه تماشا کردیم، قطعاً کرواسی یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ملی برزیل را شکست داد.

کرواسی بهترین برزیل را شکست داد/ این تیم توان لمس «جام» را دارد
تقابل کرواسی و برزیل

سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: تیمی که خسته نباشد برایش گل خوردن مهم نیست بلکه خروج موفق در پایان هر بازی اهمیت فراوان دارد، همین موضوع باعث شد تا کرواسی پس از اینکه مقابل برزیل گل خورد تلاش‌هایش را ادامه دهد و بتواند در وقت‌های اضافی گل بزند و بازی را به پنالتی بکشد.

برانکو درباره خلق این شگفتی توسط کروات‌ها تاکید کرد: شک ندارم زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی و تمام ارکان فنی تیم برای پنالتی‌ها هم برنامه ریزی دقیق داشتند. آنها می‌دانستند برزیل از چه نقطه‌ای ضربه پذیر است و روی همان پافشاری کردند و نتیجه گرفتند. کرواسی لایق بهترین تبریک‌های فوتبالی دنیاست.

پیش بینی سرمربی سابق تیم ملی ایران برای جام جهانی، قهرمانی کرواسی است. برانکو درباره احتمال صعود دوباره کرواسی به فینال جام جهانی تصریح کرد: چرا که نه! کرواسی لایق جام شده است و این تیم پس از بارها و بارها نزدیکی به جام باید این بار طلا را لمس کنند.

کرواسی بهترین برزیل را شکست داد/ این تیم توان لمس «جام» را دارد
برانکو ایوانکوویچ

برانکو درباره تقابل آرژانتین و کرواسی در مرحله نیمه نهایی تاکید کرد: سخت‌ترین تیم‌ها در مسیر کرواسی قرار گرفتند، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه هر دو تیم با پیروزی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی آمده‌اند بازی برابری را مقابل هم انجام خواهند داد. باید دید این تیم در ادامه چه نتیجه‌ای می‌گیرد. امیدوارم اسم کرواسی روی جام جهانی حک شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *