امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعجب از تصمیم کی‌روش برای بازی با انگلیس/ ضعیف‌ترین بازیکنان تیم

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار جام جهانی اشاره کرد و گفت: در وهله اول باید بگویم از کارلوس کی روش بعید بود با این ترکیب به میدان برود. نفراتی که با هم بازی نکرده بودند و نسبت به هم غریبه بودند.

سرمربی سابق تیم ملی «ب» ایران ادامه داد: ما در نیمه اول نتوانستیم ۱۰ پاس سالم به هم بدهیم و اسیر بازی انگلیس بودیم. در مهار توپ مشکل داشتیم و در مجموع یک نیمه پراسترس را پشت سر گذاشتیم و همین مسئله باعث شد سه گل از حریف خورده و شرایط روحی خوبی نداشته باشیم.

وی با انتقاد از کارلوس کی روش گفت: ما او را آوردیم تا به تیم ملی کمک کند. اگر قرار بود این قدر گل بخوریم مربی قبلی بهتر از کی روش بود. ترکیبی پرانتقاد که همه از کی روش تعجب کردند. سیستم بازی به گونه‌ای بود که انگلیس به راحتی مقابل ما بازی می‌کرد و بارها موقعیت به دست می‌آورد.

تعجب از تصمیم کی‌روش برای بازی با انگلیس/ ضعیف‌ترین بازیکنان تیم

پرویز مظلومی در مورد عملکرد خط دفاع همه گفت: اشتباهات خط دفاع ما بیش از اندازه بود. فکر می‌کنم آنالیز خوبی از انگلیس نداشتیم. نه توانستیم سر بزنیم و نه توانستیم بر روی زمین عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: دفاع ما پراشتباه ظاهر شد و اجازه داد تا بازیکنان حرفه‌ای انگلیس به راحتی خط دفاع را پشت سر گذاشته و دروازه را باز کنند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: از شش گلی که دریافت کردیم حسینی کمترین تقصیر را داشت و بیشتر اشتباهات و گل خوردن ما به خاطر عملکرد ضعیف خط دفاع بود.

تعجب از تصمیم کی‌روش برای بازی با انگلیس/ ضعیف‌ترین بازیکنان تیم

وی ادامه داد: تیمی که با ترس بازی کند نمی‌تواند نتیجه بگیرد. بازیکنان ما از ابتدا با روحیه وارد زمین نشدند. بیرون رفتن بیرانوند هم اتفاق بدی بود که به تیم ما ضربه زد اما در مجموع متوجه نشدیم که تفکرات کی روش برای این دیدار چه بود. چرا از بازیکنانی استفاده نکرد که در این مدت کنار هم بازی کرده بودند و کاملاً با هم آشنایی داشتند.

مظلومی خاطرنشان کرد: باید این بازی را به فراموشی بسپاریم. دو بازی حساس دیگر داریم که باید تمرکز کادر فنی بر روی این دو دیدار باشد. به صعود امیدواریم به شرطی که هم حریف را خوب آنالیز کنیم و هم با یک ترکیب قابل قبول وارد دیدار برابر ولز و آمریکا شویم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *