امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اختلاف در فوتسال بالا گرفت/ دخالت آشکار «اصولی» در سازمان لیگ!

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز یکشنبه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. این جلسه یک مهمان ناخوانده هم داشت؛ احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال که در جمع دیگر اعضای هیات رئیسه حضور یافت و در جریان تصمیم گیری و مصوبات این جلسه هم قرار گرفت.

هرچند در تنها عکس منتشر شده از این جلسه در سایت فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه در کنار تاج و اصولی ایستاده و همه چیز عادی به نظر می رسد اما در پشت صحنه اوضاع در فوتسال چندان آرام و بی حاشیه نیست.

اختلاف بین بعضی از اعضای هیات رئیسه با رئیس کمیته فوتسال چند وقتی است که ایجاد شده و در هفته های اخیر به واسطه حضور پررنگ اصولی در تصمیم گیری ها و موارد اجرایی سازمان لیگ، بیشتر هم شده است.

ورود اصولی به حوزه جداگانه و مستقل سازمان لیگ فوتسال در گزارشی با عنوان «ریاست پنهانی اصولی» در این سازمان مورد بررسی و اشاره قرار گرفت.

سازمان لیگ فوتسال پس از برکناری آرش جابری در چند ماه گذشته بدون رئیس باقی مانده است. مهدی تاج ابتدا قصد داشت احسان اصولی را به صورت همزمان در کمیته فوتسال، به عنوان رئیس سازمان لیگ هم منصوب کند که بعد از فشار کارشناسان و پیشکسوتان فوتسال، از این تصمیم عقب نشینی کرد.

باوجود این، رد تصمیمات و اقدامات اصولی همچنان در سازمان لیگ دیده می شود و همین مسئله منجر به دلخوری و ناراحتی بعضی از اعضای هیات رئیسه این سازمان شده است.

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد پس از انتشار گزارشی درباره ابهامات مالی سازمان لیگ فوتسال، چند عضو این سازمان جلسه ای را با مهدی تاج برگزار کردند تا از او بابت برداشت از حساب سازمان خود سئوالاتی را بپرسند.

اصولی پس از آنکه در جریان این جلسه قرار می گیرد، با اعضایی که در نشست با تاج حضور داشتند برخورد عجیبی داشته و از آنها بابت عدم اطلاع رسانی این جلسه به او گلایه کرده است.

همین مسئله به دلخوری ها بین کمیته و سازمان لیگ فوتسال دامن زده و تبعات آن در جلسه روز یکشنبه هیات رئیسه سازمان لیگ مشهود بوده است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *