امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخراج ترابی را بی جهت بزرگ کردند/ جام حذفی برایم خیلی جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با ون پارس اصفهان در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: ابتدا باید بگویم دوست داشتم تماشاگران باشند. همه جای دنیا بازی‌ها با هوادار برگزار می‌شوند اما در لیگ ما هنوز اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم مسئولان کاری کنند چون فوتبال برای هواداران است و این به تیم ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل با ون پارس افزود: با یک تیم قابل احترام اما ناشناخته بازی داریم. آن‌ها در ۸ بازی آخر، پنج پیروزی و سه مساوی داشتند. حریف با آمدن مربی جدیدش متحول شده و پیشرفت داشته است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و باید باهوش و زرنگ فوتبال بازی کنیم. تمرکز کافی برای بازی فردا داریم و امیدواریم بتوانیم با یک بازی رو به جلو از این مرحله عبور کنیم.

او درباره دیدگاه پرسپولیس برای این دیدار تصریح کرد: با تمام قوا بازی می‌کنیم. جام حذفی مهم است و می‌توانیم با پشت سر گذاشتن چند بازی یک جام بگیریم. بازیکنان ما همه انگیزه دارند و باکیفیت هستند و سعی می‌کنیم از همه نفراتمان استفاده کنیم.

گل محمدی درباره غیبت سعید صادقی و شیخ دیاباته گفت: سعید چند روز نیاز به استراحت دارد و دیاباته هم بعد از یک هفته به تمرینات گروهی برمی‌گردد.

اخراج ترابی را بی جهت بزرگ کردند/ جام حذفی برایم خیلی جدی است

او درباره مطالبی که راجع به اخراج مهدی ترابی مطرح شده است گفت: بحث ترابی فوتبالی بود و حساسیت بی جهتی نسبت به این موضوع به وجود آمد. کمیته انضباطی تصمیم عجولانه‌ای داشت. داور آنها را جریمه کرد. جریمه کارت‌ها اعمال می‌شود اما این‌که بخواهیم بعد از بازی ماجرا را بزرگ کنیم نادرست بود. این دو بازیکن بعد از بازی از هم عذرخواهی کردند. مسائل بزرگ‌تری همیشه اتفاق می‌افتد و همه گذشت می‌کنند. نباید قضیه را فرا فوتبالی کنند چون اتفاق خاصی نیفتاد.

یحیی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواری زیادی داریم به فینال برسیم و جام را ببریم. ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. جام حذفی جای جبران ندارد و نمی‌توانیم بعد از یک بازی جبران کنیم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اشتباهات کمتری کنیم. امیدواریم با این تفکر جلو برویم و جام حذفی را برنده شویم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *