امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اصرار پرسپولیس روی یک تصمیم تکراری/ تثبیت صدرنشینی با «دستکش امن»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که نیم فصل پر فراز و نشیبی را در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر پشت سر گذاشته است، آخرین دیدار دور رفت خود را در حالی مقابل نساجی مازندران برگزار می‌کند که دنبال تثبیت صدر جدول است.

سرخ‌پوشان پایتخت با ۲۹ امتیاز در حالی به مصاف قائم شهری‌ها می‌روند که برای قهرمانی نیم فصل باید سه امتیاز این بازی را بگیرند. تقابل یحیی گل محمدی با دستیار سابقش حمید مطهری با ادامه استراتژی منحصر بفرد سرخ‌پوشان همچون سه بازی قبلی همراه خواهد بود.

پرسپولیس که در سه هفته گذشته به مصاف استقلال، پیکان و گل گهر سیرجان رفته بود با چهار مدافع و شش هافبک بازی کرد تا جریان گلزنی این تیم برعهده بازیکنان غیرتخصصی در خط حمله باشد.

اصرار پرسپولیس روی یک تصمیم تکراری/ تثبیت صدرنشینی با «دستکش امن»

نقطه امن پرسپولیس در این دیدار چیزی جز کسب سه امتیاز برای تحقق صدرنشینی‌اش نیست. امتیاز ۳۲ می‌تواند جایگاهی باشد که این تیم را امیدوار به کسب قهرمانی در پایان فصل کند. میانگین ۲.۰۵ جایگاه خوبی برای تیمی محسوب می‌شود که به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت‌های لیگ برتر دنبال تکرار عکس با جام زرین قهرمانی است.

پرسپولیس با وجود اینکه نداشتن مهاجم را تبدیل به دغدغه شیرین برای هوادارانش کرده است با حضور علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه اطمینان به بردن را افزایش داده است تا حالا نقطه امن پرسپولیس دستان دروازه‌بان تیم ملی ایران باشد.

۵ گل خورده در ۱۴ بازی نشان می‌دهد سرخ‌ها نه تنها عطش گل زنی دارند بلکه دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود هستند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *