امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به خاطر رفتارم از مردم عذرخواهی می‌کنم/ یک اتفاق فوتبالی بود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترابی پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلف او در جریان دیدار با نساجی مازندران که با درگیری لظفی و فیزیکی با سیداحمد موسوی همراه بود به خبرنگاران گفت: جلسه خوبی در کمیته انضباطی برگزار شد و امیدوارم اتفاق خوبی برای من و موسوی بیافتد تا ضرر نکنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در این جلسه که دوستانه بود مشکلی نداشتیم. همانجا هم گفتم در فوتبال چنین مسائلی پیش می‌آید. ضربان قلب بالا است و این مسائل پیش می‌آید. از بینندگان تلویزیونی بابت عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم که از کوره در رفتم. آنها انتظار نداشتند این گونه عصبانی شوند و باید معذرت بخواهم.

ترابی تاکید کرد: اتفاق فوتبالی است و من نباید عصبانی می‌شدم. آنها دوست داشتند به ما کمک کنند و امیدوارم رأی خوبی بدهند.

او در پاسخ به اینکه آیا برای بازی فردا شامل محرومیت موقت خواهد شد یادآور شد: قرار است تصمیم گیری کنند و آن را اعلام کنند.

ترابی درباره بزرگنمایی فرافوتبالی این درگیری در فضای مجازی گفت: بحث کاملاً فوتبالی بود. او سابقه حضور در استقلال را دارد و من پرسپولیسی ام. کری فوتبالی بود و همانجا هم تمام شد. بعد از بازی هم اعلام کردم که همه چیز تمام شده است اما چون به نفع بعضی از رسانه‌هاست روی آن مانور ندادند.

وی درباره اینکه آیا فشاری را در این چند روز تحمل کرده است گفت: منظورتان فشار مجازی است؟ اصلاً برایم مهم نیست. آنچه که برایم مهم است کف جامعه است که امیدوارم اتفاقات خوبی هم برای ما بیفتد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *