امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

خطر ردشدن تراکتور از روی ساپینتو/دست‌وپنجه نرم کردن بامرگ در سرما

به گزارش خبرنگار مهر، روز آخر مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی عصر پنجشنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار این روز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی و در یکی از سردترین روزهای سال میزبان تراکتور تبریز است.

شش روز بعد از آنکه استقلال در تبریز دیدار پایانی نیم فصل اول را به تراکتور واگذار کرد، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی جایی است که آبی‌ها می‌توانند انتقام آن شکست را از رقیب دیرینه تبریزی خود بگیرد و موج انتقادات را فروکش کند.

بعد از باخت برابر تراکتور بود که بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان به انتقاد از عملکرد بازیکنان و کادر فنی استقلال پرداختند و خواستار برکناری ریکاردو ساپینتو از این تیم شدند. اما مدیران و اعضای هیأت مدیره باشگاه از این مرد پرتغالی حمایت کردند.

خطر ردشدن تراکتور از روی ساپینتو/دست‌وپنجه نرم کردن بامرگ در سرما
مهدی قایدی هنوز به روزهای خوب گذشته برنگشته است

این حمایت البته نمی‌تواند دائمی و تا پایان فصل لیگ بیست و دوم باشد و ممکن است در همین مرحله جام حذفی و رد شدن تراکتور از روی ساپینتو، مسئولان باشگاه هم تصمیم جدیدی بگیرند. هر چند رقم درشت باقی مانده از قرارداد ساپینتو و جیب خالی باشگاه استقلال دست و پای مسئولان آن را به شدت بسته تا جایی که اخراج مربی پرتغالی آخرین حربه آنها خواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد در صورتی که استقلال از دور مسابقات جام حذفی کنار برود و یک جام را از دست بدهد، فشار انتقادات به مدیران باشگاه بیشتر خواهد شد تا آنها ضرر چند میلیاردی را به جان بخرند و سرمربی این تیم را تغییر دهند.

خطر ردشدن تراکتور از روی ساپینتو/دست‌وپنجه نرم کردن بامرگ در سرما
ساپینتو روزهای سختی را در استقلال تجربه می‌کند

طی روزهای گذشته گمانه زنی‌هایی که در مورد برکناری ساپینتو و حضور یک مربی ایرانی به جای او مطرح شده بود اما از آنجایی که باشگاه استقلال جیب خالی و ۶۰۰ میلیارد بدهی متعهد شده دارد، مسئولان باشگاه فعلاً حمایت از سرمربی خود را اعلام و بر ادامه همکاری با او تاکید کرده اند.

در صورتی که استقلال برابر تراکتور به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود، هم انتقادات از سرمربی و بازیکنان این تیم کاهش پیدا خواهد کرد و هم این فرصت برای ساپینتو فراهم خواهد شد که چند هفته دیگر به کارش در استقلال ادامه دهد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *