امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

داور پنالتی استقلال را نگرفت/ با روحیه نبودیم و زجر کشیدیم!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان امروز جمعه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬به پایان رسید.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی خوبی را انجام ندادیم. باوجود اینکه چند فرصت داشتیم و توپ به تیرک حریف خورد. بازهم برای ما پنالتی نگرفتند. بیشتر بازی‌ها همینطور است. شاید با این پنالتی می‌توانستیم بیشتر پنالتی بگذاریم ولی مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم.

وی افزود: مس بهترین خط دفاعی را دارد. خوب جنگیدند و خوب دویدند. تمام دوئل‌ها را مسی‌ها برنده بودند. نه تنها با توپ بلکه بدون توپ هم ما خوب نبودیم و نتوانستیم تفاوت ایجاد کنیم. در نیمه اول روی تصمیمات آخر خوب نبودیم. آن صحنه هم پنالتی بود. زیاد فرصت‌های کافی ایجاد نکردیم و مستحق برد نبودیم. این می‌تواند یک هشدار برای تیم من هم باشد. وقتی زیاد با روحیه نیستیم و با تمام وجود بازی نمی‌کنیم، بیشتر زجر می کشیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: یکی از مهمترین فرصتها را برای صدر جدول از دست دادیم. الان یک امتیاز بالاتریم ولی این فرصت مهم را از دست دادیم. می‌توانستیم سه امتیاز جلوتر از دیگر تیم‌ها باشیم.

ساپینتو درباره تاثیر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه روی عملکرد تیمش و اینکه آیا چنین تجربه‌ای را قبلاً داشته است؟ اظهار کرد: در این بازی‌ها که با انگیزه نیستیم هواداران می‌توانند حمایت کنند. تیم‌های دیگر هم از تماشاگر بهره مند نیستند. این برای ما بهانه نیست اما یک حقیقت است که وقتی تماشاگران را داریم، بیشتر حمایت می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیه این تجربه مشابه را داشتم که بازی‌ها بدون تماشاگر باشد. آن موقع کرونا بود. همینطور در برزیل. کار خیلی سخت بود. آنجا هم خیلی مهم بود چون تماشاگران میلیونی دارند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که علت واقعی خوب بازی نکردن بازیکنان تیمش و عدم حمایت از آنها چیست؟ گفت: همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم ولی وقتی خوب نیستیم، خوب نیستیم. باید حقیقت را بگوییم. باید دوباره بازی را با خونسردی ببینیم و آن را تحلیل کنیم و خود را برای بازی بعد آماده کنیم. همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم ولی باید بدانیم که بیش از این باید خوب کار کنیم.

ساپینتو درباره اینکه از او انتظار می‌رود با استقلال بازی متفاوتی را به نمایش بگذارد و اینکه آیا این تیم با حضور او پیشرفتی داشته است؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم خیلی بهتر بازی می‌کردیم تا آن لحظه که لیگ تعطیل شد. هنوز به آن نقطه قبل از تعطیلی نرسیده‌ایم. یک ماه و ۲۰ روز مسابقات تعطیل بود. امروز یک بازی رقابتی داشتیم. معمولاً به تیم‌های حریف فرصت نمی‌دهیم اما امروز بیشتر از سایر مسابقات به حریف موقعیت دادیم.

وی در خصوص اینکه آیا لیست خرید به باشگاه داده است؟ گفت: هنوز با مدیرعامل درباره لیست ورود و خروج در نیم فصل صحبت نکرده‌ام فقط به یک دلیل. نمی دانم آیا این امکان برایم وجود دارد یا نه چون باشگاه مشکل مالی دارد. باید اول با مدیرعامل صحبت کنم و ببینم با این وضعیت امکانش هست یا نه. فعلاً روی تیم خودمان تمرکز داریم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *