امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نظر عجیب ساپینتو در مورد پنالتی استقلال/ چیزی از نیمکت‌مان ندیدم!

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار روز دوم هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه با دیدار تیم های صنعت نفت و استقلال در آبادان آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید تا آنها با پرسپولیس در صدر جدول هم امتیاز شوند.

ریکاردو ساپینتو پس از این پیروزی گفت: در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و هر چند بازی را در این نیمه کنترل کردیم اما متاسفانه در ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم و مثل این بود که اعتماد به نفس نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که خونسرد باشند و به خودشان ایمان داشته باشند. باید تحرک‌ و سرعتمان زیاد می‌شد. می‌دانستیم حریف هم خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن هم سرعت بازی را می‌گرفت و بلند بود. برای تیم‌هایی که بازی‌ کنترلی دارند و سریع بازی می کنند خوب نیست.

ساپینتو ادامه داد: با تغییرات تاکتیکی که دادیم در نیمه دوم بازی را سرعتی شروع کردیم. بیشتر پشت محوطه جریمه حریف ظاهر شدیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم اما با این وجود هم لایق بردن بودیم. با کارهایی که در نیمه دوم انجام دادیم مستحق برد بودیم. تیم حریف هم به دنبال استفاده از اشتباهات ما بود. از هر موقعیتی می‌خواستند برای ایجاد خطر روی دروازه ما استفاده کنند.

سرمربی استقلال در مورد این که تحرکات روی نیمکت برای گرفتن پنالتی روی داور اثر گذاشت گفت: من چیزی از نیمکت‌مان ندیدم. یک پنالتی هم نبود. دو پنالتی بود. اول روی قایدی و بعد هم روی رمضانی. من سه بازیکن را برای بازی بعدی از دست دادم. چیزی که دیدم این بود. یک خطا یک کارت زرد. این چیزی است که من دیدم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *