امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نظر کارشناسان داوری در مورد پنالتی‌های استقلال و صحنه جنجالی گلر

ه گزارش خبرنگار مهر دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی از ساعت ١۵ امروز پنج شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی در هوایی سرد برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه استقلالی ها با دو گل کوین یامگا که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید در مقابل تنها گل رضا اسدی به برتری رسیدند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

در این دیدار تراکتوری ها در همان دقایق ابتدایی نیمه اول وقت های اضافه به گل برتری دست پیدا کردند اما اعلام دو ضربه پنالتی کار را برای آنها در جام حذفی تمام کرد. دو ضربه پنالتی که ضربه دوم جنجال زیادی را به همراه داشت و سه بار توسط داور تکرار شد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در مورد دو پنالتی اعلام شده برای استقلال گفت: پنالتی اول کاملا درست بود اما پنالتی دوم سختگیرانه بود. ضمن این که تکرار اولی که در ضربه دوم داده شد درست بود.

حیدر سلیمانی دیگر کارشناس داوری کشورمان نیز در این مورد گفت: هر دو پنالتی که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت درست بود. تکرار اول ضربه دوم هم درست بود چرا که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود اخباری جلو امده است اما تکرار دوم به خاطر حرکت زودتر از ضربه بازیکنان تراکتور بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *