امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقش یک ملی پوش در صدرنشینی پرسپولیس/ بیرانوند فاصله را حفظ کرد!

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان به امتیاز ۲۹ رسید تا جایگاه نخست جدول را در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر کسب کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی توانستند تفکرات امیر قلعه نویی را در سیرجان شکست دهند که علیرضا بیرانوند با عملکرد درخشان خود مانع از گل خوردن زودهنگام تیمش شد. بیرانوند در دقیقه ۸ توانست ضربه پنالتی حمیدرضا پورعلی را مهار کند تا تعداد گل‌های خورده اش را به عدد ۵ برساند.

میانگین ۴ درهم درصد گل خورده در پرسپولیس نشان از تداوم درخشش بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس دارد. بازگشت او به قفس توری سرخپوشان در ابتدای فصل جاری باعث شد تا او نقش مستقیم در سه پیروزی این تیم تا اینجا داشته باشد.

یحیی گل محمدی که بهتر از هر شخص دیگری اهمیت صدرنشینی در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل را می‌داند درباره عملکرد بیرانوند گفت: از او ممنون هستم که با مهار پنالتی بازیکن گل گهر سیرجان توانست پرسپولیس را در بازی نگه دارد. کلین شیت مهمی که شاید در پایان فصل برای گل محمدی و بازیکنانش در پرسپولیس اهمیت چندانی در رقابت تنگاتنگ با استقلال، سپاهان و حتی همین گل گهر سیرجان داشته باشد. بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس در دیدار با گل گهر سیرجان تفاضل گل‌های این تیم را به عدد ۱۰ رساند تا سرخ‌ها یکی از بهترین آمارهای دور رفت لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *