امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نقطه ضعف بزرگ استقلال در دیدار با پرسپولیس/ چرا پیروزی از دست رفت

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی دو بر دو سرخابی‌ها گفت: دربی ۹۹ هم با تساوی به پایان رسید، بازی که انتظار می‌رفت استقلال بتواند دقایق پایانی را مدیریت کرده و سه امتیاز را از آن خود کند. اما با گلی که در دقیقه ۸۸ مدافع پرسپولیس وارد دروازه استقلال کرد هر دو تیم سهم شأن یک امتیاز شد و این دیدار برنده ای نداشت.

وی در مورد عملکرد تیم استقلال در این دیدار گفت: آبی پوشان ۲۰ دقیقه اول خوب نبودند و یک بازی پراشتباه انجام دادند و همین باعث شد گل هم دریافت کنند اما هر چه از بازی گذشت شرایط تیم بهتر شد به گل تساوی دست پیدا کردند و توانستند گل دوم را هم وارد دروازه پرسپولیس کنند.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: بعد از گل دوم استقلال ناخواسته روی به دفاع آورد و پرسپولیس حمایت بیشتری را روی دروازه استقلال انجام داد، فشار زیاد سرخ پوشان باعث شد در دقایق پایانی استقلال روی یک ضربه ایستگاهی که با اشتباه حسینی و خط دفاع استقلال شکل گرفت دروازه اش باز شده تا آبی‌ها نتوانند برنده این دیدار باشند.

فرزامی درباره عملکرد دو تیم گفت: هر دو محتاط و تا حدودی ترسو بودند استرس نباختن برای دو تیم وجود داشت. البته شرایط پرسپولیس به مراتب از استقلال بدتر بود رفتن به یک باره مهاجم این تیم (لوکادیا) و مصدومیت دیاباته شوک بزرگی به کادر فنی پرسپولیس تحمیل کرد اما آنها توانستند با دو گل از شکست فرار کنند.

وی در مورد عملکرد دروازه بان و خط دفاع استقلال هم گفت: روز خوبی را سپری نکردند از حسینی انتظار بیشتری می‌رفت همین طور از سیلوا که همیشه عملکرد خوبی داشته اما این بار مقابل پرسپولیس خوب نبودند و دو بار به دلیل اشتباهات آنها دروازه استقلال باز شد.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد زاهدی فر داور این دیدار هم گفت: قضاوت او خوب بود این دیدار آنقدر حساسیت و درگیری نداشت که بخواهد او را دچار مشکل کند و زاهدی فرد توانست با سوت‌هایی که می‌زد بازی را مدیریت کرده و به پایان برساند.

وی در پایان و در خصوص نبود هواداران دو تیم در این دیدار گفت: جذابیت فوتبال به حضور تماشاگرانش است شاید اگر این بازی با تماشاگر برگزار می‌شد نتیجه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد اما با شرایطی که در پیش است بعید است شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *