امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پایان خوش نیم فصل برای صدرنشین سرخ/ پرسپولیس با نساجی رکورد زد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار ۵ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

گئورگی گولسیانی(۷ – پنالتی)، محمد عمری(۲۱ و ۳۳) و دانیال اسماعیلی فر(۵۱ و ۵۸) برای پرسپولیس گل زدند.

در این دیدار پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر(۸۸ سیامک نعمتی)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک(۶۸ کمال کامیابی نیا)، مهدی ترابی، سعید صادقی(۴۰ وحدت هنانوف)، محمد عمری و وحید امیری(۸۸ حامد پاکدل) به میدان رفت. میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحدت هنانوف در این دیدار از علی صفایی کارت زرد گرفت. ترابی البته بعد از این کارت زرد، با یک کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

پنالتی ای که در دقیقه هفتم برای پرسپولیس اعلام شد، نوید یک دیدار جذاب و پرگل را در هفته پایانی نیم فصل می داد. این نوید زمانی رنگ واقعیت به خود گرفت که نساجی ها توانستند گل گولسیانی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید را در دقیقه ۱۰ با ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری جواد دادند.

رد و بدل شدن دو گل در دقایق ابتدایی یخ بازی را آب کرد تا دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش بیشتری کنند. با این حال در شرایطی که نساجی نتوانست از یک موقعیت به دست آورده خود استفاده کند این پرسپولیس بود که از اشتباه علیرضا حقیقی نهایت استفاده را برد و محمد عمری در دقیقه ۲۱ با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.

چند دقیقه بعد نساجی صاحب موقعیتی شد که علیرضا بیرانوند با خروج از دروازه توپ را مهار کرد و با شروع مجددی عالی سعید صادقی را در جناح راست یک سوم دفاعی حریف صاحب توپ کرد که پاس عالی این بازیکن جلوتر از مدافعان نساجی به محمد عمری رسید و این بازیکن با جا گذاشتن حقیقی دروازه نساجی را برای بار سوم باز کرد.

در ادامه دو تیم نتوانستند دروازه ها را به شکل جدی تهدید کنند اما سعید صادقی به خاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت و نیمه اول با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم پرسپولیس بازهم تیم برتر میدان بود و هر کاری خواست با تیم حمید مطهری کرد. در بین سرخپوشان مهدی ترابی تاثیرگذارتر از سایرین کار کرد و روی گل ها تاثیر داشت اما اخراج او در دقیقه ۶۱ همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. او به خاطر درگیری با موسوی بازیکن حریف و به کار بردن الفاظ ناشایست از داور بازی کارت قرمز مستقیم گرفت.

چهره شاخص نیمه دوم دانیال اسماعیل فر بود که در دقایق ۵۱ و ۵۸ دو بار دروازه نساجی را باز کرد تا سرخپوشان به پرگل ترین بازی فصل خود دست پیدا کنند.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و مقتدرانه صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *