امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاش سرمربی تراکتور شفافتر صحبت می‌کرد/ استقلال در ۲ پست تقویت شود

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر تراکتور از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: استقلال در روزی که می‌توانست در همان ۹۰ دقیقه برنده دیدار شود، به خاطر عدم دقت مهاجمانش مجبور شد ۱۲۰ دقیقه پراسترس را تحمل کند. مهاجمانی که می‌توانستند در همان دقایق ابتدایی کار را تمام کرده و به دو گل راحت دست پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد و این تراکتور بود که توانست در وقت‌های اضافه گل اول را به ثمر رساند. اما تغییرات به وجود آمده در استقلال و بودن یک پنالتی زن کاملاً حرفه‌ای باعث شد تا استقلال به مرحله بعد صعود کند.

مدافع سالهای پیش استقلال در مورد تغییراتی که «ریکاردو ساپینتو» در ترکیب استقلال به وجود آورد و منجر به برد آبی پوشان شد، تصریح کرد: ساپینتو بازی‌خوانی خوبی از این دیدار داشت. او در لحظات حساس تغییراتی را به وجود آورد و توانست از این تغییرات بهترین استفاده را ببرد. قایدی که این روزها مورد انتقاد همه قرار گرفته بود، کاملاً بازی گروهی را انجام داد و توانست با دو حرکت انفجاری استقلال را صاحب پنالتی کند.

ورمزیار در مورد صحبت‌های سرمربی تراکتور در این خصوص که عامل خارجی باعث برد استقلال شده است، تأکید کرد: ای کاش سرمربی تراکتور شفاف‌تر صحبت می‌کرد و می‌گفت عامل خارجی چه کسی بوده است. البته منظور او داور بوده است اما باید به او بگویم که اگر مهاجمان استقلال دقت بیشتری داشتند، اصلاً بحث عامل خارجی به میان نمی‌آمد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در پنالتی تکرار شده، دروازه بان تراکتور چند قدم از دروازه بیرون آمده بود و این باعث شده بود، کوپال ناظمی ضربه تکرار مجدد را بدهد اما باید از سرمربی تراکتور بپرسم آیا در بازی هفته گذشته در لیگ برتر هم عامل خارجی باعث پیروزی شما شد؟ استقلال از لحظه‌هایش استفاده کرد و به گل رسید؛ همان طور که بازیکنان تراکتور از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرده و گل اول بازی را به ثمر رساندند.

ورمزیار در مورد شروع فصل نقل و انتقالات گفت: بازی با تراکتور نشان داد نیازهای استقلال در کدام پست‌ها وجود دارد. خط دفاع و هافبک آبی پوشان نیاز به ترمیم دارد. وجود یک هافبک خلاق می‌تواند باعث روند رو به جلوی استقلال شود. استقلال مهاجمان خوبی دارد که باید هافبکی باشد که به آنها پاس‌های طلایی بدهد.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آبی‌ها هفته آینده یک دیدار حساس برابر زردپوشان اصفهانی دارند. بهتر است برد برابر تراکتور را به فراموشی سپرده و تمام تمرکز بر روی ا ین دیدار باشد. با شروع لیگ و اختلاف ۵ امتیازی که بین استقلال و صدرنشین لیگ وجود دارد، آبی‌ها باید تمام تمرکز خود را برای برد برابر حریفان گذاشته تا به هدفشان یعنی قهرمانی دست پیدا کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *