امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استقلال همه را شوکه کرد/ رکورد محرومیت «ساپینتو» دست نیافتنی است!

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این روزهای استقلال و پیروزی‌های اخیر این تیم گفت: استقلال به روزهای خوبش بازگشته است. تیمی که ۴ هفته متوالی به پیروزی می‌رسد نشان می‌دهد که نه تنها در کارهای تاکتیکی به هماهنگی رسیده بلکه یک وحدت و همدلی در تیم بوجود آمده که یکی از فصل‌های مهم موفقیت استقلال است.

وی افزود: آبی‌ها مقابل پیکان به پیروزی رسیدند تا با ۱۲ امتیازی که کسب کرده‌اند حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال بتواند با فاصله امتیازی که داشت خود را پرسپولیس و سپاهان برساند. نتایج آبی‌ها در لیگ همه را شوکه کرده است و شاید هیچکس انتظار چنین نتایجی را از استقلال نداشت و حالا با این شرایط، تیم‌ها حساب ویژه ای برای استقلال باز کرده و می‌دانند که بازی کردن مقابل این تیم برای آنها سخت است.

کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار دوشنبه استقلال برابر ملوان بندرانزلی تاکید کرد: استقلال به این نتیجه رسیده است که بازی به بازی پیش برود، تمرکز را از دست ندهد، حریف را آنالیز کند و بر اساس نقاط قوت و ضعف حریف تمریناتش را انجام دهد. ملوان همیشه خوب بوده و خواهد بود. تیمی که بازی مقابل آن حساسیت‌های خاص خودش را دارد. مازیار زارع با تعدادی بازیکن جوان و بی ادعا عملکرد خوبی داشته است. اگر چه دو بار مقابل استقلال در لیگ شکست خورده اما بازی‌های حذفی و لیگ با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارد.

اکبرپور تاکید کرد: ملوان به دنبال این است تا بتواند در جام حذفی شگفتی بسازد به مرحله بعد صعود کند و حتی چشم به وضوح در فینال داشته باشد. استقلال هم می‌داند که پیروزی در این دیدار یک گام آنها را به قهرمانی نزدیک خواهد کرد. ساپینتو برای رسیدن به قهرمانی بی تابی می‌کند و می‌تواند با شرایطی که در تیمش بوجود آمده در پایان فصل به دو جام هم دست پیدا کند.

وی در پایان در خصوص محرومیت ساپینتو و درگیری‌هایی که این روزها در فوتبال زیاد دیده می‌شود گفت: ساپینتو این روزها به یک رکورد دست نیافتنی رسیده است. شش بار محرومیت در ۲۰ بازی. تا به حال در فوتبال ما سابقه نداشته است. او باید خویشتندار باشد و اجازه ندهد اطرافیان کنار زمین او را عصبی و تمرکزش را از بین ببرند. در مورد درگیری‌ها هم باید بگویم اینقدر در این خصوص صحبت کرده‌ایم که تکراری شده است. ما فقط ادعای حرفه‌ای بودن داریم اما نتوانسته‌ایم به آن عمل کنیم. امیدوارم تیم‌ها به جای درگیری با داور و حواشی اطراف زمین، تیمشان را هدایت کنند تا بتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *