امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

توان پرسپولیس بیشتر از این حرف‌هاست/دیاباته خیال‌ها را راحت کرد

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان توانست هم امتیازی خود با سپاهان اصفهان در صدر جدول را حفظ کند تا با ۳۹ امتیاز برای هفته‌های آینده جهت بازگشت به رتبه نخست برنامه ریزی کند.

محمد پنجعلی پیشکسوت و مدافع سال‌های دور پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد پرسپولیس در آبادان و بازگشت به این تیم به مسیر موفقیت در لیگ برتر درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی و دبل شیخ دیاباته در گلزنی صحبت کرد.

برد پرسپولیس روحی بود

پنجعلی درباره سه امتیاز به دست آمده پرسپولیس از نبرد با صنعت نفت در آبادان گفت: به هر حال پرسپولیس در دو هفته گذشته خیلی خوب نبود. همین هم باعث شد تا این تیم روحیه‌اش کمی افت کند. بازی‌های فنی پرسپولیس را هیچکدام از رقبایش انجام نمی‌دهند. این برد به روحیه پرسپولیس کمک زیادی کرد.

شخصیت حرفه‌ای در رختکن جواب داد

او با تمجید از تفکر بازیکنان پرسپولیس پس از تغییر تاکتیک این تیم و اضافه شدن دو مهاجم به ترکیب سرخپوشان گفت: شخصیت تیمی باعث می‌شود تا آنها خیلی زود با ترکیب جدید همخوانی پیدا کنند. این موضوع نشان می‌دهد رختکن متحدی در پرسپولیس شکل گرفته است. هیچ بازیکنی برای نقش آفرینی فردی به میدان نمی‌رود. همه در خدمت تیم هستند و کمترین حاشیه را می‌بینیم.

توان پرسپولیس بیشتر از این حرف‌هاست/دیاباته خیال‌ها را راحت کرد

توان فنی پرسپولیس بالاتر از بازی آبادان است

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد من معتقدم شخصیت تیمی پرسپولیس به پختگی کامل رسیده است و این تیم توان فنی به مراتب بالاتری از بازی با صنعت نفت دارد. روحیه این تیم بازگشته است و قطعاً در هفته‌های دیگر خواهیم دید تمرینات مناسب بدنسازی و کیفیت بالای تاکتیکی‌های کادر فنی باعث خواهد شد بازی چشم نوازی این تیم ادامه داشته باشد.

دیاباته خیال‌ها را راحت کرد

پنجعلی با اشاره به برد پرسپولیس با دو گلی که شیخ دیاباته به ثمر رساند خاطرنشان کرد: پس از اتفاق تلخی که یورگن لوکادیا برای پرسپولیس رقم زد نیاز بود مهاجم شش دانگی به پرسپولیس اضافه شود. دیاباته هم پس از مصدومیت خیلی خوب به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و حالا نشان داد می‌تواند خیال هواداران را راحت کند. پرسپولیس مهاجمان خوب دیگری هم مثل عیسی آل کثیر و پری را جذب کرده است که قطعاً تا پایان فصل آمار گلزنی تیم را خیلی بهتر از این خواهند کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم پرسپولیس با ادامه همین تفکرات، بازی‌های بهتری را انجام خواهد داد و به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

توان پرسپولیس بیشتر از این حرف‌هاست/دیاباته خیال‌ها را راحت کرد

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *