امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس دنبال کمرنگ کردن زردی جام/ ترس استقلال از جدال با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر تعویق دیدار روز یکشنبه پیکان تهران و استقلال باعث شد تا دیدار دو تیم با ۲۴ ساعت تأخیر، امروز دوشنبه از ساعت ۱۴ به عنوان نخستین بازی هفته بیستم لیگ برتر آغاز شود.

نبرد خودروسازان تهرانی با استقلال در ورزشگاه بدون تماشاگر پاس قوامین همچون سایر دیدارهای امروز حساس خواهد بود. شاگردان مجتبی حسینی که یقه هر سه مدعی قهرمانی فصل جاری را تاکنون گرفته‌اند حالا برای کسب امتیازی دیگر مقابل استقلال صف آرایی خواهند کرد. از سویی دیگر آبی‌پوشان پایتخت با بازگشت سیدحسین حسینی به دروازه این تیم اعتماد به نفس بیشتری را کسب کرده‌اند تا امیدوار به ادامه روند بردهای متوالی سه هفته اخیر خود باشند.

تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک دیدار دیگری را از ساعت ۱۵ امروز در هفته بیستم آغاز می‌کند. پاکوخمز تأثیرگذاری مستقیم دیدگاه‌های فنی‌اش را با پیروزی‌های متوالی تراکتور نشان داده است. آنها با ۳۲ امتیاز دنبال بردی دیگر هستند تا فاصله خود را با مدعیان قهرمانی کمتر از همیشه کنند. آلومینیوم نیز پس از برد هفته گذشته دنبال سه امتیاز دیگری است تا مهدی رحمتی نیز اسمی برای خود بین مربیان لیگ برتری دست و پا کند.

پرسپولیس دنبال کمرنگ کردن زردی جام/ ترس استقلال از جدال با پیکان

ملوان در انزلی میزبان گل گهر سیرجانی است که قوای بدنی‌اش در چند هفته گذشته تحلیل رفته است. قوی سفید انزلی که در دور برگشت لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده است حالا دنبال خلق شگفتی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی است.

ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز میزبان پرسپولیس- هوادار است. دیدار مهم برای یحیی گل محمدی که می‌خواهد با بردن سه امتیاز این دیدار صدرنشین موقت امروز شود. از سوی دیگر ساکت الهامی به خوبی می‌داند برای خودنمایی دوباره قامت فنی‌اش به کسب امتیاز از پرسپولیس نیاز دارد.

آخرین بازی امروز بین مس رفسنجان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ خواهد بود. دو تیم شکست خورده هفته نوزدهم برای جبران این ناکامی به مصاف همدیگر می‌روند تا شاید بیستمین هفته فصل جاری را برای خود شیرین کنند. فولاد خوزستان آخرین بازی خود را در لیگ برتر قبل از حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیصلی عربستان برگزار خواهد کرد. دیداری حساس برای جواد نکونام و بازیکنانش که چاره‌ای جز بردن ندارد.

برنامه بازی‌ها امروز به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
* پیکان – استقلال تهران؛ ساعت ۱۴
* تراکتور – آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۵
* ملوان – گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۵
* پرسپولیس – هوادار؛ ساعت ۱۶:۳۰
* مس رفسنجان – فولاد؛ ساعت ۱۷

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *