امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساپینتو دست از لجبازی بردارد/ فوتبال ایران با درگیری زندگی می کند

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه استقلال برابر مس کرمان گفت: مس حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. آنها باید برد مقابل ملوان را فراموش کرده، دچار غرور نشوند و خود را از پیش برنده ندانند. آبی ها برابر ملوان خوب بودند و به یک برد پرگل دست پیدا کردند و باید امیدوار باشیم که این روند را تا پایان فصل ادامه دهند.

وی در مورد حریف هفته هجدهم استقلال یعنی مس کرمان گفت: مس یک تیم جوان اما پرانگیزه است. مربی جوانی هم دارد که سالها برابر سرخابی ها بازی کرده و از تجربه بالایی برخوردار است. آنها به دنبال شکست استقلال هستند و می خواهند با نیروی جوانی، استقلال را خسته کرده و به گل دست پیدا کنند تا بتوانند بعد از دو هفته شکست، سه امتیاز را در شهر خود به دست بیاورند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: استقلال هم می داند که باید این دیدار را با برد به پایان برساند. پیروزی برای آنها یعنی امیدواری به قهرمانی است. بنابراین کادر فنی و بازیکنان نمی خواهند به سادگی از این بازی دست خالی به تهران برگردند.

وی در مورد انتقاداتی که از مدیرعامل استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل صورت گرفته است گفت: فصل نقل و انتقالات یکی از حساس ترین زمانها برای تمامی تیم های فوتبال است اما متاسفانه استقلال نتوانست عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد. استقلال بیشتر به دلیل مشکلات مالی که سالها با آن دست و پنجه نرم می کند نمی تواند خریدهای بزرگ انجام دهد. با این شرایط ساپینتو باید از داشته هایش استفاده کند. لج بازی را با برخی بازیکنان کنار گذاشته و وارد حاشیه نشود و با تمام نفراتی که در اختیار دارد نتایج خوبی در ادامه لیگ بگیرد.

حاجیلو در مورد جدایی سیاوش یزدانی و انتقاداتی که از او شده است گفت: بازیکن باید تابع کادر فنی باشد. هر آنچه که کادر فنی می گوید باید مو به مو انجام دهد. ذهنیت بدی نسبت به سیاوش یزدانی در زمان فکری بوجود آمده بود که هنوز هم ادامه دارد و برای او بهتر بود که از استقلال جدا شود.

وی در مورد درگیری هایی که این روزها در فوتبال ما مرتبا از سوی تیم ها به وجود می آید افزود: فوتبال ما سالهاست که با درگیری ها زندگی می کند. وقتی نتیجه را واگذار می کنیم از همه چیز ایراد می گیریم اما اگر ببریم تعریف می کنیم. مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند. وارد این گونه مسائل نشوند زیرا حضور آنها در این اتفاقات تمرکز بازیکنان را هم بر هم می زند. آرامش لازمه موفقیت در فوتبال است و امیدوارم مربیان ما که با تجربه هم هستند وارد حاشیه ها نشوند.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص گرانی بلیت و انتقاد هواداران از این موضوع گفت: اگر به دنبال جذب تماشاگر هستیم باید همه امکانات را برای آنها فراهم کنیم اما ما در فوتبال برعکس کار می کنیم. در دنیا همه دنبال آمدن تماشاگر به استادیوم هستند اما ما به راحتی آنها را دور می کنیم. گرانی بلیت در این شرایط اقتصادی توجیه خوبی نیست. هواداران به ورزشگاه نمی آیند و شاهد این خواهیم بود که استادیوم ها خالی از تماشاگر می شوند. بنابراین مسئولان باید در خصوص قیمت ها تجدیدنظر کرده و آنهایی که شرایط اقتصادی خوبی ندارند بتوانند به ورزشگاه آمده و از دیدن بازی تیم محبوبشان لذت ببرند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *