امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آقای تاج قول مساعدروحی داد/شرایط فنی جوانان خوب است تا جهانی شویم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، صمد مرفاوی پس از دیدار با مهدی تاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان ایران در آستانه جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا عنوان کرد: اردو را به خوبی انجام می‌دهیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. شرایط خوبی بازیکنان دارند. برای مسابقات سنگین جام ملت‌ها آماده می‌شویم. انشاالله در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. خیلی لازم هست که ما راهی جام جهانی شویم.

وی ادامه داد: جلسه خوبی امروز با آقای تاج داشتیم که آقایان ماجدی و ناظمی نیز حضور داشتند. شرایط فنی تیم را مورد بررسی قرار دادیم. به آقای تاج هم گفتیم شرایط فنی تیم خوب است و مقداری نیاز به بالا بردن روحیه تیمی است.

مرفاوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرواز چارتر تیم ملی جوانان مورد موافقت قرار گرفت. این اتفاق خیلی خوبی است چون اگر پرواز مستقیم به محل برگزاری بازی‌ها در فرغانه ازبکستان نداشتیم حداقل ۲۸ ساعت در هواپیماهای مختلف سفر و ترانزیت داشتیم که این مورد حل شد و با مساعدت صورت گرفته مستقیم به ازبکستان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران خاطرنشان کرد: همانطور که آقای تاج هم در جلسه گفتند نیاز به افزایش روحیه و مسائل روانی تیم است که قول‌های مساعدی در این زمینه شد. انشاالله ما هم در ازبکستان بتوانیم به خوبی عمل کنیم و با وحدت کامل به نتایج دلخواه برسیم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *