امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

انتظاری که کار استقلال را سخت کرده/ دلیل باخت سپاهان به پرسپولیس

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: استقلال در لیگ به هدفش نزدیکتر می‌شود. برد هفته‌های اخیر آبی‌ها آنان را به سه امتیازی صدرنشین لیگ رساند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: هشت امتیاز اختلاف با رقیب قدیمی که شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند استقلال نتواند آن را جبران کند. اما اتفاقات فوتبالی برای پرسپولیس و پیروزی‌های پی در پی برای استقلال باعث شد تا آبی پوشان هم امتیاز پرسپولیس شوند.

مهاجم سابق سرخابی ها افزود: حالا رقابت این دو تیم برای سبقت گرفتن از یکدیگر جذاب‌تر شده، استقلال باید به مصاف نساجی برود. تیمی که در لیگ عملکرد خوبی نداشته اما در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده است.

انتظاری که کار استقلال را سخت کرده/ دلیل باخت سپاهان به پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: ساپینتو می‌داند از نفراتش چگونه استفاده کند و چه موقع یار تعویضی به میدان بفرستد تا بتواند از این موضوع به بهترین نحو استفاده کند حالا دیگر همه از استقلال برد می‌خواهند و این کار را برای آبی‌ها سخت‌تر می‌کند.

فتح آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: ساپینتو به خوبی نفراتش را شناخته و به یک ترکیب خوب با تغییرات کوچک دست پیدا کرده و حالا دنبال این است که بتواند با شکست نساجی همچنان امیدوار به آینده و قهرمانی باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل سپاهان و پرسپولیس که به سود سرخپوشان تمام شد گفت: قبل از بازی همه انتقاد داشتند که سپاهان به راحتی پرسپولیس را شکست خواهد داد، فکر می‌کنم این مساله باعث غرور بازیکنان زردپوشان اصفهانی شد و آنها خود را از پیش برنده می‌دانستند اما بازی خوب پرسپولیس و اشتباهات مدافعان حریف باعث شد سپاهانی که خود را برنده می‌دانست از گردونه رقابت‌های حذفی کنار بروند.

این پیشکسوت ادامه داد: حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم گل محمدی و یارانش در لیگ چه بازی از خود به نمایش خواهند گذاشت. اما این بازی نشان داد که هیچ تیمی نباید حریف را دست کم بگیرد و خود از از قبل برنده بداند حالا جدال سپاهان و پرسپولیس در لیگ دیدنی تر خواهد شد.

انتظاری که کار استقلال را سخت کرده/ دلیل باخت سپاهان به پرسپولیس

وی در مورد قرعه کشی مرحله یک چهارم جام حذفی و اینکه شاید دوباره استقلال و پرسپولیس رو به روی یکدیگر قرار گیرند، گفت: فکر می‌کنم اگر این اتفاق رخ دهد شاهد یک بازی زیبا از دو تیم خواهیم بود. جام حذفی تساوی ندارد و دو تیم مجبورند آنقدر بجنگند تا دیگری را کنار بزنند. استقلال و پرسپولیس در لیگ بازی‌هایشان به دلیل احتیاط بیش از اندازه به ندرت جذاب می‌شود اما در جام حذفی چون تساوی وجود ندارد هر دو تلاش بیشتری می‌کنند بازی هجومی از خود ارائه می‌دهند و این می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بیفزاید.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: لیگ به هفته های سرنوشت ساز نزدیک شده است. تیم‌های پایان جدول به دنبال کسب امتیاز هستند تا از سقوط در امان بمانند و رقابت بالای جدول بیشتر بین سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس است. این تیم‌ها هر کدام مقابل حریف دچار لغزش شوند شرایط برایشان سخت‌تر خواهد شد بنابراین به حمایت هواداران شأن نیاز دارند تا بتوانند بازی‌های پیش رو را با برد به پایان برسانده تا از کورس قهرمانی عقب نمانند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *