امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدال فولاد با الهلال نابرابر بود/ می‌توانستیم برنده بازی باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رجبی که پس از شکست تیم فوتبال فولاد برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شده بود در مورد این دیدار گفت: تیم عربستانی را آنالیز خوبی کرده بودیم اما تیم الهلال تغییر تاکتیک داده بود. با این حال توانستیم در جریان بازی تغییر تاکتیک بدهیم و حریف را کنترل کنیم.

مربی تیم فولاد که در غیاب سرمربی مستعفی این تیم به نشست خبری آمده بود ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که آنها با جان و دل بازی کردند. نشان دادند که فوتبالیست‌های ایران مایه افتخار مردم ایران هستند.

رجبی با اشاره به شرایط بازی گفت: رقابت نابرابری داشتیم. آنها بازیکنان باکیفیتی داشتند اما شانس گل ما به الهلال برتری داشت. شاید اگر دقت می‌کردیم نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: ما می دانستیم الهلال چطور بازی می‌کند و در این بازی مهاجم خود را تغییر داد و تقریباً بدون مهاجم بازی کرد. این اتفاق کار ما خیلی سخت است و فکر می‌کنم دیاز خیلی مربی باهوشی است.

حمید رجبی در مورد سرمربگیری این تیم گفت: در مورد این موضوع باید باشگاه نظر بدهد و شرایط را بررسی کند. باید از نکونام سرمربی قبلی تشکر کنم. او نشان داد تیم شایسته ای ساخته و در فوتبال آسیا در دو سه سال گذشته به همه نشان دادیم که تیم سرسختی هستیم. این شایستگی و جایگاه فولاد مدیون حضور نکونام بوده است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *